Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na internetovém obchodě www.nicollete.cz jsem si 11.5.2020 objednala Aroma difuzer WoodySteam za 399Kc.do týdne jsem objednávku uhradila. Stránky se jevily tak, že dodavatel má vše skladem,dodani ihned apod. Obchodní podmínky jsem četla az s měsíčním odstupem, kdy mi bylo divné že nemám o zásilce žádné INFO. Na email mi odpověděli prisly cca po 3 týdnech. Mezitím se mi dokonce podařilo spojit s majitelem, který se mi omluvil, že se to stává a zákazníci si nečtou obchodní podmínky, že zboží jistě dorazí a pokud by do 40 dní nedorazilo zajisté vrátí peníze. Tehdy jsem se uklidnila. Ale před 14 dny bylo 40 dní pryč a zboží nikde. Opět jsem psala email, dodnes bez odpovědi. 14.7.2020 jsem si převzala zásilku z ciziny, ale obsahem byl nějaký mini difuzer na USB kabel samozřejmě jsem předpokládala, že když jsem objadnava od českého prodejce tak jsem očekávala český návod alespoň do emailu, nic z toho. Okamžitě jsem začala volat na mobil. 608132233 ale nikdo nebere. Dne 14.7. 2020 ještě fungovaly www stránky a přímý odkaz z objednávky. DNES 15.7.2020 telefon vyzváni nikdo jej nezveda až do přerušení operátorem. Email: info@nicollete.cz se vrací jako nedorucitelny a www stránky nefungují.
Obj. 202012827 aroma difuzer woodySteam, barva světle dřevo, 300 ml zásobník na vodu, nabíjení přes adaptér, nabídka garantovala cca 6 hodin provozu po vypareni vody se měl difuzer bezpečné vypnout, difuzer měl být světelne podsvicen
Chci zpět peníze, to co mi přišlo neodpovídá objednávce!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.