Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
ID objednávky 6222940
Zboží objednáno 16.4., uhrazeno 18.4., stornováno 17.6., peníze měly být připsány na účet do 30 dní, 28.7. jsem si vynutila email, kde se v odpovědi psalo o selhání platebního systému, 5.8. přišel email o změně objednávky: čeká na refundaci. K dnešnímu dni nejsou peníze připsány na účtě.
Objednávku tedy řeším 5 měsíců, domnívám se, že něco není v pořádku.
Z webových stránek zmizel telefonní kontakt a na emaily nikdo nereaguje.
iphone 5s
Prosím o vrácení peněz včetně slibované refundace
|
Tweet |
Má-li spotřebitel potvrzení o zrušení smlouvy a již uběhla lhůta, ve které byl prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky, doporučujeme společnosti zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které ji spotřebitel poskytne lhůtu pro splnění závazku, jež nesmí být kratší než 7 dnů před podáním žaloby k soudu. Pokud dlužník nesplní dobrovolně, bude nutné podat u soudu návrh na vydání evropského platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje bez nařízení jednání na základě předložených důkazů.
Výzvu je žádoucí poslat doporučeně, nejlépe i s dodejkou.
Vzhledem ke skutečnosti, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum, které může spotřebiteli pomoci s řešením sporu s podnikatelem pocházejícím z jiné země EU.
Společnost Shoplandia, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.