Společnost


Shoplandia, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4373Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2014, před 10 lety

Lucie Orságová

Znění stížnosti

ID objednávky 6222940

Zboží objednáno 16.4., uhrazeno 18.4., stornováno 17.6., peníze měly být připsány na účet do 30 dní, 28.7. jsem si vynutila email, kde se v odpovědi psalo o selhání platebního systému, 5.8. přišel email o změně objednávky: čeká na refundaci. K dnešnímu dni nejsou peníze připsány na účtě.
Objednávku tedy řeším 5 měsíců, domnívám se, že něco není v pořádku.

Z webových stránek zmizel telefonní kontakt a na emaily nikdo nereaguje.


Produkt

iphone 5s


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz včetně slibované refundace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 12:32, před 10 lety

Má-li spotřebitel potvrzení o zrušení smlouvy a již uběhla lhůta, ve které byl prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky, doporučujeme společnosti zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které ji spotřebitel poskytne lhůtu pro splnění závazku, jež nesmí být kratší než 7 dnů před podáním žaloby k soudu. Pokud dlužník nesplní dobrovolně, bude nutné podat u soudu návrh na vydání evropského platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje bez nařízení jednání na základě předložených důkazů.
Výzvu je žádoucí poslat doporučeně, nejlépe i s dodejkou.
Vzhledem ke skutečnosti, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum, které může spotřebiteli pomoci s řešením sporu s podnikatelem pocházejícím z jiné země EU.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 16:45, před 10 lety

Společnost Shoplandia, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.