Společnost


JUSTRINON MANAGEMENT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43730Neochota spolupráce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2020, před 4 lety

Helena Černochová

Znění stížnosti

Pro potřeby čerpání úvěru jsme potřebovali písemné potvrzení, že jsme zaplatitli dluh někdy z roku 2011. Po prvním dovolání na číslo na stránkách společnosti a ujištění, že vyjádření zašlou poštou se už měsíc nic neděje. Nikdo nereaguje a na uvedené telefonní číslo se nelze dovolat.


Požadované řešení

Reakce a dostupnost na uvedených kontaktech


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2020 10:11, před 4 lety

Pro případ, že společnost nereaguje telefonicky, je možné zvolit kontaktování v písemné podobě. Společnost sama uvádí na svých stránkách možnost podání případné reklamace či stížnosti, a to písemně na adresu sídla společnosti, JUSTRINON MANAGEMENT a.s., U vlečky 1749/4, Modřany, 143 00 Praha 4, e-mailem na adresu: info@justrinon.cz

Aby byla stížnost či reklamace správně a včas vyřízena, měla by obsahovat:
- Vaše jméno, příjmení a datum narození,
- název smlouvy, které se stížnost či reklamace týká, případně také její číslo a datum uzavření a spisovou značku případu,
- kontaktní adresu, popř. e-mailové spojení pro upřesňující dotazy k reklamaci či stížnosti,
- přesný popis obsahu reklamovaného případu s doložením veškeré dostupné dokumentace a dalších podstatných údajů
datum podání reklamace či stížnosti, podpis.

Lhůta pro vyřízení reklamace či stížnosti je 30 dnů od doručení reklamace či stížnosti do společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2020 12:23, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.