Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pro potřeby čerpání úvěru jsme potřebovali písemné potvrzení, že jsme zaplatitli dluh někdy z roku 2011. Po prvním dovolání na číslo na stránkách společnosti a ujištění, že vyjádření zašlou poštou se už měsíc nic neděje. Nikdo nereaguje a na uvedené telefonní číslo se nelze dovolat.
Reakce a dostupnost na uvedených kontaktech
|
Tweet |
Pro případ, že společnost nereaguje telefonicky, je možné zvolit kontaktování v písemné podobě. Společnost sama uvádí na svých stránkách možnost podání případné reklamace či stížnosti, a to písemně na adresu sídla společnosti, JUSTRINON MANAGEMENT a.s., U vlečky 1749/4, Modřany, 143 00 Praha 4, e-mailem na adresu: info@justrinon.cz
Aby byla stížnost či reklamace správně a včas vyřízena, měla by obsahovat:
- Vaše jméno, příjmení a datum narození,
- název smlouvy, které se stížnost či reklamace týká, případně také její číslo a datum uzavření a spisovou značku případu,
- kontaktní adresu, popř. e-mailové spojení pro upřesňující dotazy k reklamaci či stížnosti,
- přesný popis obsahu reklamovaného případu s doložením veškeré dostupné dokumentace a dalších podstatných údajů
datum podání reklamace či stížnosti, podpis.
Lhůta pro vyřízení reklamace či stížnosti je 30 dnů od doručení reklamace či stížnosti do společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.