Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dva krát som písal od odstúpení od kúpnej zml. č. 2310012006 podľa reklamačného poriadku bodu 3. U prevádzkovateľa je možné reklamovať, písmena a) nedodanie tovaru z dôvodu nedodania tovaru. a vrátenie peňazí. Tovar mi nebol dodaní. Samozrejme po druhom odstúpení žiadna odpoveď.
Ochranné rukavice jedonárové kód: 81974/L
žiadam o vrátenie peňazí podľa reklamačného poriadku bodu 8. U oprávnených reklamácií sa prevádzkovateľ zaväzuje vrátiť peniaze na účet uvedený v reklamácii do piatich pracovných dní po vybavení reklamácie.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 občanského zákoníku lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení. Pokud prodejce nereaguje, odkazujeme na postup uvedený výše.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
žádný e-mail jsme od Vás z Vámi zadaného e-mailu v objednávce neobdrželi. U Vaší zásilky došlo ke zdržení při přepravě nebo ke ztrátě zásilky, za což se moc omlouváme.
Vaše reklamace byla úspěšně vyřízena a platba Vám byla vrácena. Platbu obdržíte do 48 hodin v pracovní dny.
Omlouváme se za vzniklé potíže.
S pozdravem Tomáš Nejedlý
Zákaznická podpora Lunzo
Neklamte, najlepšie je odpovedať, že sme žiadny e-mail nedostali. Lenže mam nastavenú notifikáciu ak e-mail nebude doručení. Takže e-mail ste dostali. Ale ***** na Vás, už sa pripravuje na Vás žaloba. Taktiež som už podal sťažnosť na ČOI.
PS: 90 dní je dlhá doba na doručenie z Číny. Objednával som aj cez iné fy. a do 60 dni a skôr došiel tovar. Takže nezavadzajte a neokrádajte ľudí. Prečítajte si všetky referencie na Vašej web stránke a iných stránok, tam uvidíte čo si ľudia o vašich podvodoch myslia. Karma je zdarma a raz dotihne aj Vás
PS2: 3.6. 2020 13:32 ste mi odpovedali na môj prvý e-mail: citujem:
Dobrý deň,
u Vašej zásielky došlo k zdržaniu pri preprave. Za danú skutočnosť sa prenáramne ospravedlňujeme.
Nemusíte mať obavy, zásielka Vám bude doručená už v blízkej dobe.
Garantujeme doručenie do 90 dní odo dňa odoslania tovaru predajcom. V prípade, že by vám nebola doručená do 03.07.2020 podajte reklamáciu zaslaním vyplneného reklamačného protokolu, ktorý nájdete tu: https://www.lunzo.sk/reklamacny-poriadok/
Ak budete čokoľvek potrebovať, som tu pre vás.
S pozdravom,
Nicole J.
Zákaznická podpora Lunzo
Vzhledem k expresivnosti sdělení jsme byli nuceni jeden výraz upravit.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
žádný e-mail jsme od Vás z Vámi zadaného e-mailu v objednávce neobdrželi. Samozřejmě je možné, že jste nás kontaktoval z jiného e-mailu, ten jste však v této stížnosti neuvedl.
Vaše reklamace byla úspěšně vyřízena a platba Vám byla vrácena. Platbu obdržíte do 48 hodin v pracovní dny.
Omlouváme se za vzniklé potíže.
S dobou dodání jste byl seznámen již před objednávkou.
S pozdravem Tomáš Nejedlý
Zákaznická podpora Lunzo
Prvý e-mail som odoslal na info@lunzo.sk, prisla mi aj odpoveď. Tak isto som aj 2 reklamáciu poslal na ten e-mail. Tak si láskavo pozrite e-mail z: 1. 6. 2020 o 10:49 a druhy 6. 7. 2020 11:48. môj e-mail je slavorusin@gmail.com.
Ak mi peniaze prídu tak pozastavím na Vás žalobu. Ale to si píšte, že ak sa mi nejaký poškodení ozve na tento e-mail poradím mu ako proti Vám bojovať. Neznášam takéto fy. čo sa priživujú na dôvere občanov ČR a SVK, ale ponaučenie je, že už nikdy viac platiť dopredu. To odporúčam aj iným.
PS: Dúfam, že Vás karma dobehne a .....
Krásny život podvodníka :D
Dobrý den,
v objednávce máte uveden e-mail: slru79@azet.sk
Z e-mailu slavorusin@gmail.com jsme e-mail v pořádku obdrželi a Vaše reklamace již byla úspěšně vyřízena a platba Vám byla vrácena. Platbu obdržíte do 48 hodin v pracovní dny.
Omlouváme se za vzniklé potíže.
Podvodníci určitě nejsme, veškeré reklamace včetně té Vaší řešíme vždy ke spokojenosti zákazníka.
S pozdravem Tomáš Nejedlý
Zákaznická podpora Lunzo
Už sa prestaňte vyhovárať. Je jedno z akého e-mailu som poslal reklamáciu. V reklamačnom protokole som uviedol všetky udeje t.j. číslo obj.. Ďalej vo VOP a ani v reklamačnom poriadku nemáte uvedene, že musím reklamáciu podať z toho istého e-mailu, z ktorého som urobil obj..
Dobrý den,
Vaše reklamace již byla úspěšně vyřízena.
Platba Vám byla vrácena zpět na účet dne 16.07.2020.
Ještě jednou se velice omlouváme.
S pozdravem Leona Veselá
Zákaznická podpora Lunzo
Hodnocení: