Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#43742Neoprávněně inkasované poplatky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2020, před 5 lety

Jana Nesnídalová

Znění stížnosti

zakoupila jsem si měsíční členství na serveru společnosti be2 S.a.r.l. Academic Singles v hodnotě 399,- Kč.Členství jsem aktivovala a uhradila dne 8.6.2020. Vzhledem k tomu, že jsem chtěla pouze členství 1 měsíční tzv. na zkoušku, své členství jsem dne 19.6.2020 ukončila s dostatečným 14-ti denním předstihem, přesně v souladu s instrukcemi zřizovatele tzn. na jejich formuláři zaslaném na jejich faxové číslo. O odeslání faxu mám písemné potvrzení z přístroje. Přesto jsem nyní z výpisu své kreditní karty zjistila, že mi dne 8.7. byla stržena částka 1140,- Kč od společnosti Academic Singles. Jsem naprosto v šoku, protože nemám jak ani kam se obrátit se svou reklamací s jasně doložitelnými důkazy. Navíc se ani nejsem schopna nikde dopátrat toho, jak své členství ukončit ( protože to jsem již přesně podle pokynů učinila) a aby nedošlo k dalšímu neoprávněnému inkasu mé kreditní karty.


Požadované řešení

kontakt na zákaznický servis nebo jakéhokoliv zástupce společnosti, jež je oprávněn firmu zastupovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2020 08:28, před 5 lety

Pokud spotřebitelka smlouvu řádně ukončila ještě před tím, než došlo k jejímu automatickému prodloužení, nebyla společnost oprávněna účtovat si členský poplatek za následující období. Spotřebitelka by nyní mohla společnost vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení, neboť společnost získala majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale ukončením smlouvy odpadl. Nevrátí-li společnost majetkový prospěch ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Spotřebitelce doporučujeme, aby taktéž kontaktovala svou bankovní společnost a využila bankovní nástroj nazývaný chargeback. K žádosti o provedení zpětné platby doporučujeme přiložit komunikaci se společností, ze které vyplývá, že smlouva již byla ukončena a společnost tak nebyla oprávněna účtovat si členský poplatek.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.7.2020 03:15, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2020 17:07, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.8.2020 16:30, před 4 lety


Jana Nesnídalová

Dobrý den, pana Hlaváčka jsem kontaktovala, protože společnost chtěla moji ( tehdy již zablokovanou kartu ) inkasovat opětovně. Vzhledem k tomu, že se jim transakce nezdařila, tak mi vyhrožovali sankcemi a penálem, pokud okamžitě částku neuhradím včetně vícenákladů. Na moji reakci mi odpověděla jiná pracovnice společnosti a popřela, že by obdrželi moji výpověď z 18.6. a požadovala důkaz ( připomínám, že výpověď je možno zaslat pouze poštou do Lucemburska nebo faxem na nějaké české tel. číslo, kam se nedá téměř nikdy dovolat. Já jsem nicméně měla potvrzení z faxu, že moje výpověď dorazila v pořádku" transkace OK" včetně data a času. Takže poté, co jsem zaslala společnosti kopii potvrzení mi cca za 2 dny sdělili, že tedy souhlasí s tím, že můj profil odstraní z databáze a částku po mě již vyžadovat nebudou. Ale tu druhou neoprávněně inkasovanou platbu mi samozřejmě nevrátili.
Každopádně vám moc děkuji za váš čas, ochotu a pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2020 21:28, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 20:36, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.