Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
zakoupila jsem si měsíční členství na serveru společnosti be2 S.a.r.l. Academic Singles v hodnotě 399,- Kč.Členství jsem aktivovala a uhradila dne 8.6.2020. Vzhledem k tomu, že jsem chtěla pouze členství 1 měsíční tzv. na zkoušku, své členství jsem dne 19.6.2020 ukončila s dostatečným 14-ti denním předstihem, přesně v souladu s instrukcemi zřizovatele tzn. na jejich formuláři zaslaném na jejich faxové číslo. O odeslání faxu mám písemné potvrzení z přístroje. Přesto jsem nyní z výpisu své kreditní karty zjistila, že mi dne 8.7. byla stržena částka 1140,- Kč od společnosti Academic Singles. Jsem naprosto v šoku, protože nemám jak ani kam se obrátit se svou reklamací s jasně doložitelnými důkazy. Navíc se ani nejsem schopna nikde dopátrat toho, jak své členství ukončit ( protože to jsem již přesně podle pokynů učinila) a aby nedošlo k dalšímu neoprávněnému inkasu mé kreditní karty.
kontakt na zákaznický servis nebo jakéhokoliv zástupce společnosti, jež je oprávněn firmu zastupovat
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka smlouvu řádně ukončila ještě před tím, než došlo k jejímu automatickému prodloužení, nebyla společnost oprávněna účtovat si členský poplatek za následující období. Spotřebitelka by nyní mohla společnost vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení, neboť společnost získala majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale ukončením smlouvy odpadl. Nevrátí-li společnost majetkový prospěch ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitelce doporučujeme, aby taktéž kontaktovala svou bankovní společnost a využila bankovní nástroj nazývaný chargeback. K žádosti o provedení zpětné platby doporučujeme přiložit komunikaci se společností, ze které vyplývá, že smlouva již byla ukončena a společnost tak nebyla oprávněna účtovat si členský poplatek.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, pana Hlaváčka jsem kontaktovala, protože společnost chtěla moji ( tehdy již zablokovanou kartu ) inkasovat opětovně. Vzhledem k tomu, že se jim transakce nezdařila, tak mi vyhrožovali sankcemi a penálem, pokud okamžitě částku neuhradím včetně vícenákladů. Na moji reakci mi odpověděla jiná pracovnice společnosti a popřela, že by obdrželi moji výpověď z 18.6. a požadovala důkaz ( připomínám, že výpověď je možno zaslat pouze poštou do Lucemburska nebo faxem na nějaké české tel. číslo, kam se nedá téměř nikdy dovolat. Já jsem nicméně měla potvrzení z faxu, že moje výpověď dorazila v pořádku" transkace OK" včetně data a času. Takže poté, co jsem zaslala společnosti kopii potvrzení mi cca za 2 dny sdělili, že tedy souhlasí s tím, že můj profil odstraní z databáze a částku po mě již vyžadovat nebudou. Ale tu druhou neoprávněně inkasovanou platbu mi samozřejmě nevrátili.
Každopádně vám moc děkuji za váš čas, ochotu a pomoc.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.