Společnost


LERAS Trade a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4375Nedodaná pračka v hodnotě téměř 9 000,-Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2014, před 10 lety

Jan Holík

Znění stížnosti

Objednali jsem u teto spolecnosti pracku, po prichozim potvrzeni objednavky jsme dle podminek zaplatili prevodem na ucet. Na zaslany dotaz, kdy bude zbozí dodano, bylo odpovezeno Jáchymem Sršněm e-mailem, že zítra (pátek) od 15-17:00 hod. Zboží nedorazilo a firma nereaguje na zaslané e-maily. Jejich uvedené číslo je nedostupné a na uvedené adrese má firma pouze virtuální sídlo, jak potvrdila kolegyně z jiné firmy na stejné adrese. Firma změnila dle OR v roce 2012 hlav. akcionáře, který se stala jedna slovenská firma. Vše to pěkně smrdí, pokud pračka nedorazí v pondělí, mám již sepsané trestní oznámení !!! Dle OR je firma zapsaná řádně v OR a jsou tam uvedeny i pražské adresy společníků. Toto budu ověřovat ! Varuji tedy před obchodem s touto firmou, zatím jsme přišli jako rodina se 4 malými dětmi o 9 000 Kč ! V případě, že se chcete připojit k trestnímu oznámení, napište mi na adresu: HonzaH37@seznam.cz Děkuji, JH


Požadované řešení

Trestní oznámení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 10:17, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz. Toto je pohled ze soukromoprávní hlediska.
Vzhledem ke zvyšujícímu se počtu stížností týkajících se této společnosti a nedodání zboží, je na zvážení spotřebitelů podání trestního oznámení. Oznámení je možné podat Policii ČR nebo státnímu zastupitelství. V případě, že bude se subjektem zahájeno trestní řízení, spotřebitelé mohou požadovat náhradu škody v tzv. adhézním řízení, které je vedeno v rámci řízení trestního.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 16:08, před 10 lety

Společnost LERAS Trade a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.