Společnost


ČESKÁ TELEVIZE

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43753Nedostatečný signál pro příjem programů ČT

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2020, před 4 lety

Josef Nováček

Znění stížnosti

Dnes 15.7.2020 nebylo možno přijímat žádný program ČT - a to jak ČT1, tak ČT2, ČT3, ČT24 ani ČT Sport. Po zvolení příslušného kanálu se na obrazovce objeví nápis "Žádný signál". V předchozích dnech byl příjem ČT programů až na výjimky (občas rozpad do kostiček) bez větších problémů.
Programy vašich konkurentů lze i nyní přijímat bez závad.
Televize je umístěna v obci Močerady na Domažlicku, a problém se týká vysílače Vraní Vrch, případně vysílače Čerchov. Na internetových stránkách není žádná zpráva o údržbě nebo výpadku vysílačů.
Ptám se, co je příčinou nedostatečného signálu a kdy bude možno programy ČT opět přijímat v odpovídající kvalitě.
Ing. Josef Nováček, Močerady 22. (pošta Staňkov PSČ 34561)


Požadované řešení

Nejsem opravář ani odborník na televizní vysílání. Mojí původní profesí je strojní inženýrství a dodržuji zásadu neplést se do věcí, kterým nerozumím. Proto řešení tohoto problému ponechávám na vás jako na odbornících.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2020 10:03, před 4 lety

Služba VašeStížnosti.cz neslouží primárně k řešení technických problémů, resp. řešení tohoto problému skrze tuto službu není příliš efektivní. Proto přikládáme odkaz na seznam kontaktů (dostupné z: https://www.ceskatelevize.cz/vse-o-ct/technika/digitalni-pozemni-vysilani-dvb-t/hlaseni-poruch-ve-vysilani/), které lze v případě poruch využít.

Česká televize se navíc rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.