Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U Student Agency Brno zakoupená dovolená letecky do Černé Hory /2.-9.8.2014/Změna ubytování /cca 30 osob!/oznámena na místě.
Ubytování v komplexu CER neodpovídalo nabídce. Mám těžkou artrosu kolenou -byli jsme ve 2.poschodí bez výtahu.Pokoj č.217.
Slibovaný bazén-3 dny mimo provoz. Celkově nízká hygiena-plíseń v koupelně,špinavé dveře,chybějící držadla u sprchových posuvných dílů,po zdech rozmazané šmouhy,špatně odtékající kanál,zápach v koupelně,chyběly ručníky,nábytek odhadem 30 let starý,jako v ubytovně,televize nefungovala celý týden. Dvakrát jsme měli schůzku s delegátkami-nenastala změna. Fotografie lze poskytno
Na místě nám byl jako kompenzace nabídnut výlet autobusem do 4km vzdálené Ulcinje /10 Euro/,kam jsme zajeli za 4 Eura -za 4 osoby -taxi. Takovou nabídku nelze přijmout.
Po návratu se zástupce Kovoturu vyjádřil negativně k reklamaci a nabídl 250 Kč slevy na nákup dalšího zájezdu!!!
Výsměch nebo provokace?
2.-9.8.2014,letecky Brno-Podgorica,ubytování v hotelu Olympic /2 osoby/
Náprava byla možná na místě. Na hygienu a nefungující přístroje bylo času dost.
Navrhovala jsem jako kompenzaci zájezd dle vlastního výběru-bylo odmítnuto.
Delegátky měly řešit problém s centrálou v Ostravě.
Odpověd´zástupce Kovoturu neodpovídá skutečnosti /bazén prý byl mimo provoz 1 den,nedostatky delegátky nevěděly......nesmysl/.
Za dvanáctiletého syna jsem zaplatila jako za dospělého,jeho zklamání bylo enormní. Žijeme v Rakousku a toto by si rakouská ani německá cestovní kancelář nedovolila.
|
Tweet |
Pořadatel odpovídá dle § 2552 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen.
Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, zajistí pořadatel nápravu, pokud si nevyžádá neúměrné náklady. Nezjedná-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu zákazník určí, může si zákazník zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady. Nebylo-li možné zajistit pokračování zájezdu jinak než prostřednictvím služeb cestovního ruchu nižší jakosti, než jakou určuje smlouva, vrátí pořadatel dle § 2539 odst. 1 občanského zákoníku zákazníkovi rozdíl v ceně.
Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Sleva se poskytuje v penězích. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že zákazník své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Existenci závad je nutné doložit.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Pokud společnost bude trvat na svém stanovisku, bude nutné domáhat se poskytnutí slevy soudní cestou.
Společnost KOVOTOUR PLUS s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.