Společnost


KOVOTOUR PLUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4376Neuznaná reklamace Ulcinj-Černá Hora,neodpovídající ubytování,hygienické závady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2014, před 10 lety

Ludmila Graningerová

Znění stížnosti

U Student Agency Brno zakoupená dovolená letecky do Černé Hory /2.-9.8.2014/Změna ubytování /cca 30 osob!/oznámena na místě.
Ubytování v komplexu CER neodpovídalo nabídce. Mám těžkou artrosu kolenou -byli jsme ve 2.poschodí bez výtahu.Pokoj č.217.
Slibovaný bazén-3 dny mimo provoz. Celkově nízká hygiena-plíseń v koupelně,špinavé dveře,chybějící držadla u sprchových posuvných dílů,po zdech rozmazané šmouhy,špatně odtékající kanál,zápach v koupelně,chyběly ručníky,nábytek odhadem 30 let starý,jako v ubytovně,televize nefungovala celý týden. Dvakrát jsme měli schůzku s delegátkami-nenastala změna. Fotografie lze poskytno

Na místě nám byl jako kompenzace nabídnut výlet autobusem do 4km vzdálené Ulcinje /10 Euro/,kam jsme zajeli za 4 Eura -za 4 osoby -taxi. Takovou nabídku nelze přijmout.
Po návratu se zástupce Kovoturu vyjádřil negativně k reklamaci a nabídl 250 Kč slevy na nákup dalšího zájezdu!!!
Výsměch nebo provokace?


Produkt

2.-9.8.2014,letecky Brno-Podgorica,ubytování v hotelu Olympic /2 osoby/


Požadované řešení

Náprava byla možná na místě. Na hygienu a nefungující přístroje bylo času dost.

Navrhovala jsem jako kompenzaci zájezd dle vlastního výběru-bylo odmítnuto.
Delegátky měly řešit problém s centrálou v Ostravě.
Odpověd´zástupce Kovoturu neodpovídá skutečnosti /bazén prý byl mimo provoz 1 den,nedostatky delegátky nevěděly......nesmysl/.
Za dvanáctiletého syna jsem zaplatila jako za dospělého,jeho zklamání bylo enormní. Žijeme v Rakousku a toto by si rakouská ani německá cestovní kancelář nedovolila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 12:33, před 10 lety

Pořadatel odpovídá dle § 2552 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen.
Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, zajistí pořadatel nápravu, pokud si nevyžádá neúměrné náklady. Nezjedná-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu zákazník určí, může si zákazník zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady. Nebylo-li možné zajistit pokračování zájezdu jinak než prostřednictvím služeb cestovního ruchu nižší jakosti, než jakou určuje smlouva, vrátí pořadatel dle § 2539 odst. 1 občanského zákoníku zákazníkovi rozdíl v ceně.
Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Sleva se poskytuje v penězích. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že zákazník své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Existenci závad je nutné doložit.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Pokud společnost bude trvat na svém stanovisku, bude nutné domáhat se poskytnutí slevy soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2015 08:51, před 10 lety

Společnost KOVOTOUR PLUS s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.