Společnost


VICECH s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4377Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2014, před 10 lety

Dana Vápeníková

Znění stížnosti

Dne 2.8.2014 jsem zakoupila u této společnosti kufr na jedné z jejich prodejně a to v Ostravě, Novinářská 2022/9.Zmíněný kufr se rozpadl ihned po příjezdu na vlakové nádraží,jeho obsah neměl ani 10.kg.K reklamaci jsme jej dali ihned po přijetí dcery z 14.denního pobytu a to 22.8.Do reklamace jsme nahlásily vady-uvolněná kolečka,která vypadla,madlo na postavení bylo ulomené-takto jej nám už prodali,ruční madlo se kompletně při zátěži vytahuje,vnitřní zip poškozený-opět jsme si při prodeji nevšimli.Reklamaci nám zamítli 30.8.2014.Důvod zamítnutí uveden-REKLAMOVAT NA LETIŠTI.Podotýkám,že kufr nikam neletěl.


Požadované řešení

Vrátit peníze,domnívám se,že se jedná o nepouživatelný výrobek,tudíž by výměna neměla smysl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 12:25, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Pokud tuto skutečnost neprokáže, výše uvedená domněnka není vyvrácena a spotřebitel se může domáhat práv z vadného plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 16:11, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.