Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.8.2014 jsem zakoupila u této společnosti kufr na jedné z jejich prodejně a to v Ostravě, Novinářská 2022/9.Zmíněný kufr se rozpadl ihned po příjezdu na vlakové nádraží,jeho obsah neměl ani 10.kg.K reklamaci jsme jej dali ihned po přijetí dcery z 14.denního pobytu a to 22.8.Do reklamace jsme nahlásily vady-uvolněná kolečka,která vypadla,madlo na postavení bylo ulomené-takto jej nám už prodali,ruční madlo se kompletně při zátěži vytahuje,vnitřní zip poškozený-opět jsme si při prodeji nevšimli.Reklamaci nám zamítli 30.8.2014.Důvod zamítnutí uveden-REKLAMOVAT NA LETIŠTI.Podotýkám,že kufr nikam neletěl.
Vrátit peníze,domnívám se,že se jedná o nepouživatelný výrobek,tudíž by výměna neměla smysl
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Pokud tuto skutečnost neprokáže, výše uvedená domněnka není vyvrácena a spotřebitel se může domáhat práv z vadného plnění.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.