Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 24.4. jsem se zaregistrovala na seznamku Academic singles 50, Registrace byla zdrarma, ale premium členství bylo nabízeno za poplatek 149,- měsíčně na dobu 3 měsíců.Na konci června mi však přišla upomínka na částku 2451,- TO bylo velké překvapení .Radši jsem částku zaplatila, a napsala výpověd na uvedený mail. S dotazem, jak členství zrušit. Odepsala mi nějaká paní Jana Havlová /myslím/. Velmi slušně, že po zaplacení je mé členství úspěšně zrušené, a že již nebudou posílat žádné žádosti o platby ani jiné pohledávky.Věc jsem považovala za vyřízenou.V nastavení profilu bylo opravdu členství vypovězené. V podmínkách radí profil nedeaktivovat, tak jsem ho radši ještě nechala běžet, i když ho již nevyužívám. Jenže 14.7. jsem dostala opět stejnou upomínku,na stejnou částku. Poslala jsem tedy do mail zákaznického servisu celou naši konverzaci, kde mi paní Havlová potvrzuje ukončení plateb.. Odpověd nepřišla žádná.Druhá upomínka má však jiné referenční číslo, což mě překvapilo.Při platbě jsem si všimla, že tam skočila jiná částku, a informace o mové aktivaci.Je to vše trochu podivné.Nesrozumitelné a matoucí zákazníka. Jsem sama s dětmi a rozhodně nemůžu platit každý měsíc 2500,- jen tak za nic.Mám pocit, že místo aby pomáhali lidem se seznámením, přivedou je spíš do velkých nesnází.Prosím o pomoc. Děkuji Jaroslava Hozáková
Prémiové členství v seznamce Academic singles 50- nemožnost členství zrušit referenční číslo CZ-2020-06-18-2047 07 293-KS-DN
Zrušení registrace u společnosti be2 Sarl v seznamce Academic singles 50
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je nutné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí, pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy společnosti prokazatelně zaslala, pak společnost musí výpověď akceptovat a není oprávněna účtovat si částky po konci závazku.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, děkuji D-testu za rychlé prověření mé stížnossti. Nicméně mi zatím nepomohlo k žádnému výsldku. Odověď společnosti je robotická, posílají v podstatě pořád stejné odpovědi. Odkázali mě na nějakého pana Hlaváčka, který případ posunul oět do zákaznického centra. Od nich mo přišla stejná odpověď jako minulýn týden. Plná nesrozumitelných rad. I když jsem panu Hlaváčkovi poslala konverzaci, kde mi potvrzují uknočení členství, a že nebudou již poždovat platby, přesto členství znovu aktivovali. Jsem ochotná zalatit toto další prodloužení, pokud ale bude mít jistotu, že mé členství pak skončí a smlouva bude zrušena. Bojím se, že zaplacením se aktivuje další období. Aby to nebylo pořád dokola. Nikdo mi nevysvětlil, jak automatické prodloužení smlouvy zrušit.prosím o dořešení mého případu. Děkuji Hozáková
Pokud má spotřebitelka potvrzení o ukončení členství a skutečnosti, že po ní nebudou požadovány další platby, doporučujeme se v jakékoliv komunikaci vždy na toto sdělení ze strany společnosti odkazovat (např. posílat printscreen příslušné e-mailové zprávy v příloze). Zároveň doporučujeme trvat na již dřívějším ukončení členství a vypořádání závazků.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o reakci na situaci spotřebitelky.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.