Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň.Dna 27.3.2020som zaplatila 10.36 euro za objednaný tovar nite a latky zelené.Cislo objednávky. č.1100520248.Tento tovar mi k dnešnému dnu nebol doručený.Od Vás mi prišla aj odpoveď. že ste platbu prijali.Nakoľko je to už viac ako 90dní Vás žiadam aby mi bol tovar doručený alebo vrátená finančná čiastka .Za kladné vybavenie mojej sťažnosti vopred ďakujem.Zacharová Iveta
nite a latky zelená farba
Vrátenie financií alebo urýchlené dodanie tovaru.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Zacharová,
je nám velice líto, že Vám objednávka č. 1100520248 nedorazila. Pravděpodobně došlo ke ztrátě zásilky během přepravy, za což se velice omlouváme.
Budete si přát zboží znovu zaslat, samozřejmě na naše náklady, nebo požadujete vrácení peněz? V případě vrácení peněz prosíme o zaslání čísla Vašeho účtu.
Děkujeme za informaci.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý deň.Prosím o urýchlené dodanie tovaru nite a latky zelena farba.Dakujem Zacharová.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, paní Zacharová,
děkujeme za informaci. V případě opětovného zaslání je doba dodání 15-45 (nejpozději 90) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Budete si přát zboží zaslat i přes tuto lhůtu, nebo preferujete vrácení peněz?
Děkujeme za informaci.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Prosím o dodanie tovaru nite a latky zelená farba aj napriek dodaniu 15 -45dní.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, paní Zacharová,
děkujeme za informaci. Reklamaci jsme zadali k vyřízení a zboží Vám necháváme opětovně zaslat. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.
Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.