Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po natankování benzinu na čerpací stanici SHELL v Hradci Králové jsem obdržel kartičku na slevu nebo dárek. Potěšilo mě to až na to, když jsem odkryl to, co jsem vyhrál. Bylo to 20% sleva na výrobky Tescoma. No dobrá, až na to, že Tescoma v tom samém termínu, světe div se, poskytuje sama o sobě 20% slevu na všechno. Takže Shell je hodný, že rozdává dárky, ale zdá se mi z cizího. A to mají na svých stránkách a stanicích na tyto "slevy" reklamu. Na druhé straně můj nákup na Shell nebyl ovlivně touto reklamou a "výhodami". Někdo jiný však možná ano.
Myslím si, že Shell používá nekalou nebo nepravdivou reklamu.
Zastavení reklamy
|
Tweet |
Vyhodnocení situace, zda se jedná o nekalou obchodní praktiku a případné uložení nápravy nebo pokuty přísluší dozorovému orgánu, kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Nekalé jsou zejména klamavé a agresivní obchodní praktiky. Spotřebitel může podat ČOI podnět k prošetření.
Společnost Shell Czech Republic a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.