Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Opakovaně nelze využít služby zpětné shlédnutí programů a to minimálně dvakrát týdně. Věc už byla řešena s operátorem kdy bylo přislíbeno, že zavolá druhý den technik a pokusí se vyřešit na dálku nastavením... Technik zavolal zeptal se jestli v tuto chvíli funguje a po kladné odpovědi se rozloučil a zavěsil... Chyba se opakuje a to ve stále kratších intervalech...
Vzhledem k tomu, že pracuji často z domova prostřednictvím VPN tak mě citelně omezuje časté kolísání síly signálu WiFi... Řešení s operátorem v nedohlednu prý to není pravda a mám si přejít s počítačem do jiné místnosti protože náš panelák má zřejmě tlusté zdi...
Na kompenzaci nemáme nárok protože se nejedná o výpadky služby trvající déle jak 48hodin
Kabelová televize a internet
Odstranění závad
|
Tweet |
Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Vilímovská,
mrzí mě, že máte potíže se zpětným zhlédnutím i s připojením přes Wi-Fi.
Pokud znovu zaznamenáte výpadek zpětného zhlédnutí, zavolejte prosím rovnou technikům na linku 241 005 100. Určitě to s Vámi prověří.
Dostupnost a kvalita Wi-Fi ve Vašem bytě závisí na překážkách mezi modemem a počítačem, které mohou sílu signálu ovlivnit, a zároveň mohou kvalitu připojení ovlivňovat i další Wi-Fi sítě v okolí, které mohou signál rušit. Na stránce https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/nemuzu-datovat/pomale-pripojeni/ případně najdete podrobnější informace k nejčastějším příčinám, které způsobují zpomalení nebo kolísání připojení přes Wi-Fi.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den,
ano hned jak dnes opět vypadne některá z vašich služeb, zavolám technickou podporu. Doufám, že tentokrát se dobereme nějakého řešení. Teď tu máme další vylepšení zapnu zpětné shlédnutí filmu, který vysílali v deset ale spustí se film z deváté hodiny...
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.