Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#43781Neskutečné a v dnešní době, pro mě zcela nepochopitelné diskriminační a arogantní chování. Duvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2020, před 4 lety

Marek Molnár

Znění stížnosti

Dobrý den. Zkuste se prosim vžít do mé situace, ze by Vám sport A3 způsobil to co mě.
Dnešní zkušenost v obchodním centru galerie Vaňkovka, 16.7.2020, kolem 13: 00 hod. Brno - Modřice, byla katastrofální a pro mě zcela ponižující, až diskriminačni. Navštívili jsme s mou přítelkyni Lindou OC Vaňkovka s názvem sport A3v oddělení volnočasové obuvi jsem objevil červené Tenisky značky Puma za cenu 1150 Kč. Oslovil jsem prodavače v obchodu a 3 aby mi donesl číslo 43 boty Puma červené. Po 3 min. kdy jsem měl boty na nohách a už jsem byl rozhodnut že si boty koupím jelikož mi velikost seděla přesně,My prodavač sdělil že tyto boty právě zdražili a jsou za 1850 Kč. Pokud chci můžu si je zakoupit za cenu 1850 Kč.Prodavač vystupoval zcela bezkonfliktně když jsem si nechal zavolat vedoucí.Prodavač se vrátil s negativním výsledkem kdy mi sdělil, že Vedoucí mi vzkazuje že tak to je ani si neudělám. Nicméně jsem trval na tom aby mi toto sdělila do očí.Vyžádal jsem si knihu přání a stížnosti když se mi vysmála přímo říkám vysmála a chovala se arogantně paní vedoucí nevím co to tam máte zaměstnán i ale já bych tohle netrpěl. Vedoucí jako argument používala stále systém který toto nařídil a musí to provést. Můj dotaz zda uvedené ceny teda slevněné ceny na obuvi volnočasové jsou pravdivé nebo se změní během toho kdy asi tyto boty vyzkouším.Jediná možnost jak na to to je upozornit, je prý podání stížnosti písemné na tady těch to stránkách. Závěrem myslím, a chtěl jsem poděkovat obchodu sport A3, že ještě nekončím a o tomhle chování vykřičim do světa. Jen pro zajímavost, z se vžít do mého příběhu jestli už je 30 150 Kč marně doufáte že si zakoupíte za tuto cenu boty teda volnočasovou. Tyto boty Puma jste našli obujete jsi volnočasovou a máte skvělou báječnou vysmátou náladu. Jenže vzápětí vám řeknou že jste blázen že ty boty stojí 1850 když jste si zkoušel stál 1150 ale asi jsem tam byl dlouho žádám proto vysvětlení a dále taky dotaz proč nemáte knihu přání a stížností jsem zvědavý jak mi odpovíte. Osobně si myslím že nikdo si nevezme, že zákazník je spokojený ale během 3 min. je nešťastný. Co asi zákazník udělá s 1150Kc?Jasné že boty si nikdy ve sportu A3 Nekoupí, protože neví kolik budou za minutu nebo dvě stát je to možné dnešní době


Produkt

Volnočasová obuv Puma e/s


Požadované řešení

Jako zákazník žádám a byla potrestána vedoucí která nemá lidský přístup a stále se vymlouvá na počítač a nějaké příkazy z vrchu kdy stačilo aby soucítila usmála se a když jsem si nechal zavolat tak mi nenechal jenom vzkaz že s tím nic neudělám. Děkuji jsem moc spokojený s vašimi službami a hlavně máte moc férové ceny které jsou pravdivé


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2020 07:42, před 4 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2020 23:43, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.