Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#43794Zrušenie VIP členstva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2020, před 5 lety

Tadeaš Bruzda

Znění stížnosti

Zdravim chcel by som zrušiť VIP členstvo s automatickou obnovou platieb...bol som registrovany na stranke sexpokec.sk


Produkt

VIP členstvo zrušenie


Požadované řešení

Zrušenie VIP členstva u danej spoločnosti...neviem najst email na technika danej spoločnosti žeby som napisal vypoveď.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 11:37, před 5 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek portálu sexpokec.sk je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.

Z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí, pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti. E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@sexpokec.sk a výpověď může být ve slovenském jazyce, neboť samotná smlouva byla uzavřena ve slovenštině.

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2020 23:23, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.