Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#43796Zamítnuta reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2020, před 5 lety

Zoltán Bartók

Znění stížnosti

Tablet iget G101 1280x800 IPS 1GB 8GB 3G tablet.
V unoru 2020 jsem tenhle tablet poslal do servisu kvůli výměně display-e jako samoplátce. Teď, ani půl roku potom přestal reagovat na nabíječku tak jsem ho vzal reklamovat jelikož je pořád v záruce.Dneska mi přijel mail z Alzy, že prý jim bylo ze horeuvedeneho servisu napsáno, že tam odešel konektor a hlavní deska.
A že záruční reklamace neplatí protože byl vnitřní zásah co je výmysl. Ten tablet používá 5 roční dítě takže to ho určitě nerozebíralo. A ze mně ať nedělají Kutila Tima kvůli tomu, že se ich výrobek rozbil tak, že je na odpis, ještě v záruční lhůtě.


Produkt

Tablet iget G101 1280x800 IPS 1GB 8GB 3G tablet.


Požadované řešení

Záruční reklamace. Zdarma samozřejmě...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2020 16:38, před 4 lety

Pokud byl tablet v servisu prostřednictvím prodávajícího či přímo v autorizovaném servisu (což vyplývá ze sdělení spotřebitele), nemůže to být samo o sobě důvodem pro zamítnutí reklamace. Takový důvod pro zamítnutí totiž občanský zákoník neobsahuje a podle § 2174 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nelze práva spotřebitele z vadného plnění omezit.

Pokud se stalo, že servis při výměně displeje způsobil škodu, potom za ni odpovídá a je po něm možné požadovat náhradu škody na převzaté věci dle § 2944 občanského zákoníku.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může u prodávajícího posouzení v reklamačním řízení rozporovat a dále se ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým bude poté dále v rozporování odůvodnění zamítnuté reklamace pokračovat. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2020 09:52, před 4 lety

Dobrý den,

velice děkujeme za Vaši zprávu.

Moc mě to mrzí, nicméně reklamace tabletu byla vyřízena z naší strany řádně. V případě nesouhlasu Vám opravdu doporučujeme se obrátit na soudního znalce, který může případ posoudit opětovně.

V případě, že budete ještě cokoliv potřebovat od nás, obraťte se na nás přes kontaktní formulář, který zasílám níže.

https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315

Přeji Vám příjemný zbytek dne, Veronika, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.8.2020 09:22, před 4 lety


Zoltán Bartók

Nesouhlasíme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 12:18, před 4 lety

Pokud spotřebitel s posouzením nesouhlasí, ale společnost odmítá závěr přehodnotit, potom bohužel skutečně nezbývá jiná možnost než obrátit se na soudního znalce a v případě úspěchu požadovat po společnosti i uhrazení nákladů za znalecký posudek.

Stížnost přesto ještě jednou přeřazujeme na společnost a žádáme ji o přehodnocení situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2020 10:41, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za Vaši zprávu.

Vzhledem k závěru autorizovaného servisu, který zařízení prověřoval bylo možné reklamaci řešit pouze formou placené opravy. Nabídka placené opravy byla spolu s popisem poškození předána zákazníkovi, který ji odmítl. V případě této reklamace bylo postupováno správně a vzhledem k mechanickému poškození tabletu není možné náš závěr přehodnotit.

Děkuji za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2020 11:28, před 4 lety

Vzhledem k výše vedené komunikaci bohužel není možné bez přezkoumání věci soudním znalcem věc řešit dále. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2020 09:36, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2020 21:42, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.