Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.09.2014 jsem objednala mražák za 5335,55 Kč. Kupní cena byla uhrazena 15.09.2014 převodem z mého účtu. 18.09.2014 jsem se snažila kontaktovat telefonicky a prostřednictvím elektronické pošty prodejce. Kontaktní telefon je nedostupný a na e-maily nereagují. Jelikož v potvrzení objednávky ani v obchodních podmínkách nemají uvedený termín dodání,dnes (20.09.2014) jsem odeslala e-mail s žádostí o okamžité dodání zboží.
Na adrese uvedené jako sídlo společnosti je neobývaný dům...
Obávám se, že jsem naletěla podvodnému prodejci.
1x Whirlpool WH1410 A+ (736): 5 335,55 Kč s DPH
Vrácení zaplecené kupní ceny!
|
Tweet |
Nebyl-li sjednán termín dodání zboží, může spotřebitelka požadovat dodání ihned. Prodávající má následně povinnost dodat zboží bez zbytečného odkladu. Nesplní-li svou povinnost dodat, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz. Toto je pohled ze soukromoprávní hlediska.
Vzhledem ke zvyšujícímu se počtu stížností týkajících se této společnosti a nedodání zboží, je na zvážení spotřebitelů podání trestního oznámení. Oznámení je možné podat Policii ČR nebo státnímu zastupitelství. V případě, že bude se subjektem zahájeno trestní řízení, spotřebitelé mohou požadovat náhradu škody v tzv. adhézním řízení, které je vedeno v rámci řízení trestního.
Společnost LERAS Trade a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.