Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 17.7. jsem ráno byla osobně na prodejně Žabka, kde jsem nahlásila platný PIN PPL zásilky (2377). Prodavačka toto zadala do počítače s komentářem, že toto nikdy nedělala a mimochodem neznala ani ceny zboží, které prodávají na prodejně (běžné pečivo). Tvrdila, že musí z počítače mít jistý papír, který bych měla podepsat. Žádný papír ale bohužel z počítače neměla. Zavolala si tedy vedoucího, který balík (moji zásilku Knihy Dobrovský, kterou jsem zaplatila řádně okamžitým převodem před několika dny) popadl a řekl, že mi zásilku nedá.
Paní prodavačka mi nebyla ochotná ani prodat mini bagetu + 2 rohlíky s tím, že neví, klik to stojí. nakonec mi toto sice prodala, ale za zcela jinou cenu nežli den předem, kdy mě obsluhovala jiná vstřícná a kompetentní prodavačka.
Vyřešení vydávání PPL zásilek nebo zrušení této služby na dané prodejně vzhledem k nekompetentnosti personálu.
Zajistit personál, který umí prodat běžné zboží (rohlíky).
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.