Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#43800Nevydání zásilky PPL při uvedení správného PIN kódu, arogantní jednání majitele firmy, nekompetentní personál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2020, před 5 lety

Radmila Holubová

Znění stížnosti

Dnes 17.7. jsem ráno byla osobně na prodejně Žabka, kde jsem nahlásila platný PIN PPL zásilky (2377). Prodavačka toto zadala do počítače s komentářem, že toto nikdy nedělala a mimochodem neznala ani ceny zboží, které prodávají na prodejně (běžné pečivo). Tvrdila, že musí z počítače mít jistý papír, který bych měla podepsat. Žádný papír ale bohužel z počítače neměla. Zavolala si tedy vedoucího, který balík (moji zásilku Knihy Dobrovský, kterou jsem zaplatila řádně okamžitým převodem před několika dny) popadl a řekl, že mi zásilku nedá.
Paní prodavačka mi nebyla ochotná ani prodat mini bagetu + 2 rohlíky s tím, že neví, klik to stojí. nakonec mi toto sice prodala, ale za zcela jinou cenu nežli den předem, kdy mě obsluhovala jiná vstřícná a kompetentní prodavačka.


Požadované řešení

Vyřešení vydávání PPL zásilek nebo zrušení této služby na dané prodejně vzhledem k nekompetentnosti personálu.
Zajistit personál, který umí prodat běžné zboží (rohlíky).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 10:51, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 23:05, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.