Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Expres Kladno Rozdělov.nahodou jsem do toho dá se říct volně stojícího regálu narazil (mám to vyfocené),v důsledku toho byli shozené 2 láhve v hodnotě 153kc které jsem zaplatil.S managerem se dalo domluvit,securitak měl vystupování hulvata,na konec dorazila policie.PS rozestupy mezi regály má být1,4m.tam je cca 80cm
Žádám Vás jen o to ať se mě omluvi a upraví ten regál aby se to nestalo dalším zákazníkům.
|
Tweet |
Požadavek prodávajícího je oprávněný, pokud spotřebitel svým jednáním způsobil škodu. Pokud by spotřebitel prokázal, že se na způsobené škodě spolupodílel ještě jiný zákazník, popřípadě i prodávající, potom by se na náhradě škody podílel pouze zčásti. Musel by však dokázat, že zboží bylo například na regálech špatně narovnané, uložené na vratkých policích nebo naskládané do velké výšky.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.