Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si originální balení dvou parfémů. Dne 17.67.2020 mi bylo zboží doručeno. Nestačila jsem se divit, přesně jak popisují ostatní stěžovatelé. Dvě obyčejné lahvičky s tekutinou vzdáleně připomínající parfém bez jakéhokoliv označení. Parfémy měly sloužit jako dárek, Za těchto okolností "parfémy" opravdu jako dárek použít nemohu. Budu tedy požadovat peníze zpět!
Neodpovídající zboží, odlišná vůně i balení od originálu. Navíc ke zboží nemám fakturu ani v elektronické formě ani v papírové formě /součást balíčku/.
Jedná se o 2 parfémy. Jelikož mi dodavatel nezaslal e-mailem ani fakturu ani potvrzení o objednávce, nejsem si nyní jistá, které parfémy mi vlastně dodal. Zboží je v neurčitých lahvičkách, jedno balení je 100 ml a druhé 60 ml. Vůně ani z dálky nepřipomíná originální parfém.
Vrácení peněž.
|
Tweet |
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku s uvedením data prodeje výrobku, o jaký výrobek se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby.
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitelka s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musela by se spotřebitelka domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.