Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#4381Reklamace a vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2014, před 10 lety

Lenka Brablecová

Znění stížnosti

Chci se zeptat...Již 3 krát jsme reklamovali Tablet Go Clever v prodejně Planeo Ústí nad Labem- Bukov Rondel.A plus k tomu nám 2 krát neuznali reklamaci.Takže celkem máme 3 reklamace uznané a 2 neuznané.Když jsme požadovali při 3 reklamaci vrácení peněz, tak nám bylo řečeno, že peníze nám nevrátí.Prý musí být na tabletu 3krát stejná závada aby nám byly peníze vráceny?!Tak se chci zeptat, co je na tom pravdy..V prosinci nám končí záruční doba..tak abysme to stihly.Děkuji s pozdravem Brablecová Ústí nad Labem


Produkt

Tablet GoClever Tab A104.2


Požadované řešení

Rádi bysme aby nám byly vráceny peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 11:53, před 10 lety

Spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy v případě, že věc nemůže řádně užívat pro opakovaný výskyt vad po opravě. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde zpravidla tehdy, jestliže stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát opravována, se opětovně vyskytne. Tedy musí se skutečně jednat o tři uznané reklamace stejné vady. Pokud jde o různé vady, spotřebitel může vznést požadavek na odstoupení při uplatění reklamace čtvrté různé vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 13:10, před 10 lety

Společnost FAST ČR, a.s. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.