Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chci se zeptat...Již 3 krát jsme reklamovali Tablet Go Clever v prodejně Planeo Ústí nad Labem- Bukov Rondel.A plus k tomu nám 2 krát neuznali reklamaci.Takže celkem máme 3 reklamace uznané a 2 neuznané.Když jsme požadovali při 3 reklamaci vrácení peněz, tak nám bylo řečeno, že peníze nám nevrátí.Prý musí být na tabletu 3krát stejná závada aby nám byly peníze vráceny?!Tak se chci zeptat, co je na tom pravdy..V prosinci nám končí záruční doba..tak abysme to stihly.Děkuji s pozdravem Brablecová Ústí nad Labem
Tablet GoClever Tab A104.2
Rádi bysme aby nám byly vráceny peníze.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy v případě, že věc nemůže řádně užívat pro opakovaný výskyt vad po opravě. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde zpravidla tehdy, jestliže stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát opravována, se opětovně vyskytne. Tedy musí se skutečně jednat o tři uznané reklamace stejné vady. Pokud jde o různé vady, spotřebitel může vznést požadavek na odstoupení při uplatění reklamace čtvrté různé vady.
Společnost FAST ČR, a.s. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.