Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 19.7.2020 mi po vrácení zboží(kávy) v Penny Prostějov nebyla zpět vrácená účtenka za nákup - pokladní by údajně neměla jak prokázat vratku a na kopii účtenky nemá čas.Nákup byl za více než 400,-Kč a obsahoval výrobky podléhající zkáze.Nejsem s přístupem spokojena (nedávno zesměšňovala prodavačka veřejně starého pána,který upozornil na špatné údaje na účtence - prý takové blbosti,pár korun) Navíc v obchodě už několikátý den chybí dezinfekce a nebyla doplněna ani po upozornění
Žádám o vrácení mé účtenky,třeba poštou a o profesionální přístup zaměstnanců vůči zákazníkům
|
Tweet |
I po uplatnění reklamace či práva na vrácení zboží (pokud ho prodávající poskytuje) by spotřebiteli měl zůstat doklad o koupi/účtenka. Obzvláště v situaci, kdy je na dokladu i další zboží. Opačný postup totiž může spotřebiteli výrazně zkomplikovat situaci s řešením dalších případných nároků.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.