Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#43811Nevrácená účtenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2020, před 5 lety

Světlana Šomanová

Znění stížnosti

Dne 19.7.2020 mi po vrácení zboží(kávy) v Penny Prostějov nebyla zpět vrácená účtenka za nákup - pokladní by údajně neměla jak prokázat vratku a na kopii účtenky nemá čas.Nákup byl za více než 400,-Kč a obsahoval výrobky podléhající zkáze.Nejsem s přístupem spokojena (nedávno zesměšňovala prodavačka veřejně starého pána,který upozornil na špatné údaje na účtence - prý takové blbosti,pár korun) Navíc v obchodě už několikátý den chybí dezinfekce a nebyla doplněna ani po upozornění


Požadované řešení

Žádám o vrácení mé účtenky,třeba poštou a o profesionální přístup zaměstnanců vůči zákazníkům


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2020 16:55, před 4 lety

I po uplatnění reklamace či práva na vrácení zboží (pokud ho prodávající poskytuje) by spotřebiteli měl zůstat doklad o koupi/účtenka. Obzvláště v situaci, kdy je na dokladu i další zboží. Opačný postup totiž může spotřebiteli výrazně zkomplikovat situaci s řešením dalších případných nároků.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2020 12:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.