Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, dne 17.6.2020 jsem přes aplikaci KFC rozvoz učinil objednávku, která byla o několik minut později mnou zrušena z důvodu překlepu. Takže objednávka nebyla nikdy doručena. Ovšem byla zaplacena. O pár dní později jsem opět volal na info centrum abych se dozvěděl kdy se mi vrátí peníze na účet. Tam mi sdělili,že obvykle do 14 dnů. O pár dní později tedy, 14.7. jsem opět volal, zda penize jsou už na cestě, tam mi sdělili, že mají "ještě čas" a peníze brzy dorazí. Dnes tedy 19.7. Jsem volal již po třetí takže už 32 dnů po reklamaci objednávky a peníze stále nikde. Asistentka u telefonu se sice omluvila ale to peníze nevrátí. Co mohu v této situaci dělat. Díky za odpověď.
Rozvoz jídla
Vrácení penez
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva zrušena od počátku, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením kupní smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.