Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Měla jsem si vyzvednout již zaplacenou zasilku č.40760826891, na kterou jste uvedli, že otevírací doba je Po-Čt:9-12 13-17,Pá:9-12 13-16hod..Při mém příchodu mi majitel obchodu zabouchl před nosem, zamkl, nezvedal uvedený tel. Číslo na dveřích a měl tam, ze vás obslouzime vás na vedlejší prodejně Sappeli, která však otevírá od 11hod.., ta také nebrala telefon.
Nečekala jsem tam sama v údivu všech příchozích.
Nespolehlivé
A) Zrušit
B) Dát na jiný obchod jinam
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.