Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jelikož jsou prázdniny a doma netravim příliš mnoho času, vyřídila jsem si na poště aby mi zásilky nebyly doručovány domu, nýbrž na zvolenou poštu. Jde především o drobné zásilky ze zahraničí (Wish, Aliexpress atp.), které chodí nepravidelně a když je jich více, schránku zcela zaplní. Navíc jsou někteří doručovatele schopni nechat předem zaplacené zásilky ležet volně pod schránkami, popř. vhodit do špatné poštovní schránky (sama jsem takto vracela špatně doručené balíčky sousedům). Po opakovaně reklamaci ale balíčky stále chodí na adresu.
Žádost - opatření adresáta
Listovní i balíková zásilky si chci odebírat na poště.
|
Tweet |
Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.