Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupené nové zboží dodané nefunkční- Neochota - bylo mi sděleno, že mám poslat na reklamaci, že mi nedokážou říct v jaké fázi to je, že na to mají 30dnů, na e-maily s žádostí o urychlené vyřízení nikdo nereaguje, telefonní linka směr reklamace začarovaný kruh.
Nedovoláte se. Následně po dovolání pracovnici paní.: P.Balatá nebyla ochotná ani zavolat do servisu kam zboží zasílají aby mi zjistila jak dlouho to tam bude, pořád dokola argumentovala, že na to mají 30dnů.
To je v pořádku ale abych si zakoupila za 6,5tis produkt dostala rozbitý a ještě 30dnů čekala to mi příjde dost neprofesionální jednání společnosti.
Absolutně bez zájmu vyjít vstříc.
Nejsem spokojená. A nedoporučuji.
D.Kubová
AirPods pro
Urychlené vyřízení reklamace / výměna. Ochota.
|
Tweet |
Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. (Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.)
Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.
Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.