Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#43823Neférové jednání a chyba systému

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2020, před 5 lety

Jana Kotulová

Znění stížnosti

15.7. mi mělo PPL doručit zásilku. Stejný den přišel email s PIN pro změnu data doručení, které jsem využila. Systém mi dovolil přeložit doručení na sobotu 18.7. PPL ale v soboty nedoručuje. Žádná informace o nemožnosti doručit mi nebyla sdělena. Chyba není na mé straně, ale už jsem jednou využila PIN pro změnu doručení a proto je nyní zboží v ParcelShopu. Když pominu otevírací dobu ParcelShopu (10-12 a 12-15), zboží navíc váží 7 kg, ParcelShop není ani v blízkosti zastávky MHD, vyzvednout si to bez auta nebude snadné a je bezdůvodné to po mně chtít. PPL se navíc nesnaží najít řešení, ale jen mi opakuje, že zboží je v ParcelShopu.


Produkt

Doručování zásilky


Požadované řešení

Re-aktivace/nový PIN kód a doručení na doručovací adresu v den, který si vyberu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2020 09:51, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 09:48, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.