Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, u společnosti Internet Mall, a.s. jsem reklamoval dne 30.5.2020 mob.telefon. 29.6.20 jsem obdržel email o tom, že se autorizovaný servis
nevyjádřil. Zároveň společnost Internet Mall, a.s. žádala o prodloužení reklamační lhůty. Toto jsem písemně odmítl a požadoval vrácení kupní ceny zpět na účet.
2.7.2020 jsem obdržel mailem opravný daňový doklad, avšak na špatnou
částku. Po informování pracovníka na zákaznické lince, mi bylo řečeno,
že doklad opraví a zašlou na účet správnou částku. Dnes je již
20.7.2020, tedy 20 dní po ukončení reklamace a stále jsem neobdržel peníze zpět.
mob. telefon Cubot P20
Okamžité vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud došlo k odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace, pak zákon lhůtu k vyplacení částky neukládá. Není-li sjednán čas plnění, platí že věřitel může požadovat plnění ihned a prodávající jakožto dlužník je poté povinen splnit závazek bez zbytečného odkladu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Vážený pane Štréble,
kontrolovala jsem stav Vaší reklamace a dne 17.7.2020 byla platba odeslána na Váš účet.
Dle podkladů byste ji již měl evidovat.
V případě, že platbu na svém účtu nemáte, prosím, zašlete nám na email overeno@mall.cz číslo bankovního účtu, abychom jej mohli překontrolovat a případně se obrátíme na finanční oddělení pro zaslání výpisu o odeslání.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Hodnocení: