Společnost


ROPETA LTD - Huglo.cz

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43828Nedodané zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2020, před 4 lety

Martin Jánský

Znění stížnosti

V internetovém eshopu Huglo.cz jsem 16.3.2020 učnil 2 objednávky, č. 742253 a č. 747428.
Zboží mělo dle informací na webových stránkách dorazit za 5 až 40 pracovních dní.

Ani po měsíci zboží z objednávek nedorazilo, tak jsem se rozhodl svou objednávku zrušit. Využil jsem k tomu dne 20.4. formulář na webových stránkách prodejce. Nepřišlo však žádné potvrzení a ani se nic jiného od té doby nestalo.

Telefonní kontakt na sebe prodejce neuvádí a nepodařilo se mi jej ani nikde dohledat.

Když zboží stále nedorazilo ani po uplynutí uvedené lhůty, rozhodl jsem se odstoupit od kupní smlouvy. O odstoupení od kupní smlouvy jsem prodejce informoval emailem na adresu info@huglo.cz. V dopise jsem také prodejce vyzval, aby mi v přiměřené době vrátil zaplacenou částku za obě objednávky.
To se ovšem také nestalo a prodejce se mnou do této doby nijak nekomunikoval.

Aktuálně jsem zjistil, že prodejce stáhl své webové stránky z provozu.


Produkt

Roušky


Požadované řešení

vrácení zaplacené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2020 09:32, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2020 22:48, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.