Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4383Opakovaná reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2014, před 10 lety

Lukáš Forst

Znění stížnosti

Dobrý den ,

chtěl bych Vás touto cestou požádat o pomoc s vyřešením této reklamace.
Zakoupený telefon Huawei Ascend G510 u CZC, začal být zhruba po čtyřech měsících při hovorech problémový. Při hovorech se druhé straně ztrácí hlas z tohoto telefonu.
Telefon odeslán 4x na reklamaci ale bez úspěchu, závada se stále objevuje.

Při první reklamaci znělo vyjádření technika: Výměna elektronického komponentu.

Při druhé reklamaci: Výměna elektronického dílu.

Při třetí reklamaci: Obnoveno tovární nastavení. Závada způsobena uživatelskými daty.

Při čtvrté reklamaci: Výměna elektromechanického komponentu- receiver.

Po stížnosti na tyto reklamace, na pobočce CZC Plzeň, mi přišel email od servisního technika:
K poruše došlo uživatelskými daty, což může být software třetích stran, nebo nastavení ať už přímo telefonu, nebo některého softwaru. Závadu podle servisu vyřešilo vrácení do továrního nastavení, což ukazuje na výše zmíněnou příčinu.

Po reklamacích jsem do telefonu nic nestahoval a porucha stále trvá.

S řešením těchto reklamací nejsem spokojen, protože se s telefonem nedá telefonovat.


Produkt

Huawei Ascend G510


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 11:44, před 10 lety

Spořebiteli doporučujeme, aby závadu nějakým způsobem zaznamenal (např. nahrávkou). Jednotlivé aplikace nemusí být kompatibilní a mohou způsobovat softwarové problémy. Nicméně pokud spotřebitel tvrdí, že žádné aplikace třetích stran do mobilního telefonu nestahoval, může být příčinou závady jiná skutečnost.
Jestliže závada byla vytknuta v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku v této době provádí prodávající.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2014 11:41, před 10 lety

Dobrý den pane Forste,

projevuje telefon závadu i nadále?

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2014 09:28, před 10 lety


Lukáš Forst

Dobrý den pane Boček,

ano telefon závadu i nadále projevuje. Před týdnem se začal sám vypínat!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2014 10:10, před 10 lety

Může prodávající přijmout telefon na znovuposouzení výskytu závady?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2014 08:57, před 10 lety

Dobrý den,

určitě ano. Prosím pana Forsta, aby reklamaci podal na pobočce Plzeň, jako předchozí reklamace, případně zaslal na:

CZC.CZ, s.r.o.
Michal Stýblo - reklamační oddělení
Hviezdoslavova 666
Praha 4
14900

Děkuji.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 15:50, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.