Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,
chtěl bych Vás touto cestou požádat o pomoc s vyřešením této reklamace.
Zakoupený telefon Huawei Ascend G510 u CZC, začal být zhruba po čtyřech měsících při hovorech problémový. Při hovorech se druhé straně ztrácí hlas z tohoto telefonu.
Telefon odeslán 4x na reklamaci ale bez úspěchu, závada se stále objevuje.
Při první reklamaci znělo vyjádření technika: Výměna elektronického komponentu.
Při druhé reklamaci: Výměna elektronického dílu.
Při třetí reklamaci: Obnoveno tovární nastavení. Závada způsobena uživatelskými daty.
Při čtvrté reklamaci: Výměna elektromechanického komponentu- receiver.
Po stížnosti na tyto reklamace, na pobočce CZC Plzeň, mi přišel email od servisního technika:
K poruše došlo uživatelskými daty, což může být software třetích stran, nebo nastavení ať už přímo telefonu, nebo některého softwaru. Závadu podle servisu vyřešilo vrácení do továrního nastavení, což ukazuje na výše zmíněnou příčinu.
Po reklamacích jsem do telefonu nic nestahoval a porucha stále trvá.
S řešením těchto reklamací nejsem spokojen, protože se s telefonem nedá telefonovat.
Huawei Ascend G510
Vrácení peněz
|
Tweet |
Spořebiteli doporučujeme, aby závadu nějakým způsobem zaznamenal (např. nahrávkou). Jednotlivé aplikace nemusí být kompatibilní a mohou způsobovat softwarové problémy. Nicméně pokud spotřebitel tvrdí, že žádné aplikace třetích stran do mobilního telefonu nestahoval, může být příčinou závady jiná skutečnost.
Jestliže závada byla vytknuta v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku v této době provádí prodávající.
Dobrý den pane Forste,
projevuje telefon závadu i nadále?
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dobrý den pane Boček,
ano telefon závadu i nadále projevuje. Před týdnem se začal sám vypínat!!!
Může prodávající přijmout telefon na znovuposouzení výskytu závady?
Dobrý den,
určitě ano. Prosím pana Forsta, aby reklamaci podal na pobočce Plzeň, jako předchozí reklamace, případně zaslal na:
CZC.CZ, s.r.o.
Michal Stýblo - reklamační oddělení
Hviezdoslavova 666
Praha 4
14900
Děkuji.
Lukáš Boček
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.