Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Při převzetí balíku č. 08172690197, který mi byl doručen dne 20.7.2020 v ranních hodinách, nebylo zjišteno porušení obalu. Jednalo se o 2 ks balíku s celkem 4 kusy hliníkových kol na osobní vozidlo. Bohužel při otevření prvního balíku jsem zjistil, že jsou dvě hliníková kola vlivem nepřiměřeného zacházení poškozena a to tím způsobem, že jsou na každém způsobeny praskliny s hrubým oděrem povrchu.
balík č. 08172690197
optimální řešení by bylo finanční kompenzací za poškozené dva hliníkové disky.
|
Tweet |
Vady zboží při převzetí věci je třeba vytknout prodejci, se kterým spotřebitel uzavřel kupní smlouvu a který zodpovídá za stav zboží do doby předání. Případnou náhradu škody s přepravcem si už řeší sám prodejce, který je ve smluvním vztahu s přepravcem na základě zasílatelské smlouvy. Spotřebitel je ve smluvním vztahu pouze s prodejcem na základě kupní smlouvy. Je tedy třeba reklamovat vady zboží u prodejce a požadovat nápravu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.