Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, 13.5.2020 mi byl telefonicky nabídnut modem. 19.5.2020 jsem se sháněl, kde modem je a ejhle. Byl jsem informován, že jsem balíček převzal na adrese (viz referenční údaj) , přestože moje korespondenční adresa je (viz referenční údaj). Pravda to ale není, modem na pelhřimovskou poštu vůbec nedorazil. Reklamaci, kterou jsem podal, řešila specialistka na reklamace paní B., kde jsem uvedl, že od nabídky již odstupuji. Reklamace byla vyřešena negativně! Tato pracovnice ani neví, že reklamace na Českou poštu musí zadávat odesílatel. Přesto nám pošta na podanou reklamaci odpověděla, paní B. jsme odpověď přeposlali. Paní specialistka na reklamace i její nadřízený je asi mrtvý brouk. Nikdo z O2 s námi nekomunikuje, jen nás výstražně odpojujete od internetu, přestože platíme to, co využíváme a vyhrožujete, že další upomínky budou zpoplatněny. Navštívil jsem Kamennou prodejnu O2 v Pelhřimově, Palackého 68. Úžasné, nic se nevyřešilo, ala slečna vedoucí na mne zavolala Policii ČR (policisté byli v pohodě a nechápali). Na sledování zásilky (číslo zásilky jsme se dozvěděli až z odpovědi na reklamaci od paní B.) je jasné, že modem Prahu nikdy neopustil a vrátil se odesílateli. Veškerá komunikace ja na naší kartě "Chytrá síť O2" pod číslem 8000055349 nebo 565391081 nebo Miloš Dvořák. Doufám, že obě pracovnice pošlete na školení a nám se slušně omluvíte, jak nás to učili už ve školce. Děkuji za odpověď. Vaši zákazníci (zatím) Jitka a Miloš Dvořákovi
Nedodaný modem
Reklamace posledních neoprávněně vyúčtovaných služeb
|
Tweet |
Z uvedeného vyplývá, že spotřebitel uzavřel se společností kupní smlouvu, jejímž předmětem je modem. Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak prodávající neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud spotřebitel doposud kupní cenu neuhradil, logicky nebude požadovat vrácení peněžních prostředků; s odstoupením od smlouvy z důvodu prodlení pouze zaniká jeho povinnost kupní cenu v budoucnu hradit. Podnikateli na druhé straně zaniká povinnost zboží dodatečně dodávat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Dvořáku,
podaná reklamace byla individuálně posouzena. Následně po zvážení veškerých dostupných informací došlo k zaslání zamítavého stanoviska. Adresa trvalého bydliště byla v Pelhřimově, a proto i zásilka šla na adresu (viz referenční údaj). Dokončení objednávky bylo způsobeno potvrzením od přepravní společnosti (České pošty) o doručení zásilky DR5200065475F. Aktuálně je v systému zadán Váš nesouhlas s vyřízením reklamace, prosím o strpení. K vyřízení reklamace dojde do 1 kalendářního měsíce.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den, linka je na adrese (viz referenční údaj) a korespondenční adresa je také (viz referenční údaj). Navíc na adrese v Pelhřimově bydlí oba moji synové. V případě, že by pošta dostala zásilku do přepravy, dostal bych upozornění, jako tomu je vždy, když má přijít zásilka. V reklamaci od České pošty zásilka do Pelhřimova nikdy nedorazila a byla z depa zaslána zpět odesílateli.
Ze všech dostupných informací vyplývá, že zásilka skutečně do Pelhřimova nedorazila. Dokonce i při zadání výše uvedeného čísla zásilky do systému sledování zásilek České pošty, se zobrazí informace, že zásilka byla 15. 5. 2020 dodána do Depa Praha 704 (PSČ 17704), tedy nikoliv na zmiňované adresy v Pelhřimově.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Aktuálně je v systému zadán nesouhlas s vyřízením reklamace, prosím o strpení. K vyřízení reklamace dojde do 1 kalendářního měsíce.
Vzhledem k tomu, že spor řešíme již od 19. 5. 2020 a dluh není tak veliký, prosíme o odložení odpojení internetu a podle nás neoprávněných splátek údajně zaslaného modemu do vyřešení reklamace ze dne 17. 7. 2020. Děkujeme
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na žádost spotřebitele reagovat.
V rámci vstřícnost zadávám odklad splatnosti vyúčtování do data vyřešení reklamace. Standardně totiž nemá reklamace odkladný vliv na úhradu vyúčtování.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, 31. 7. 2020 ráno volala pracovnice reklamačního oddělení O2, že reklamaci uznává a že škrtá ve vyúčtování všechny neoprávněně naúčtované položky. Překvapení bylo, když nám 18. 8. 2020 přišlo vyúčtování opět se započtenou pokutou. Tentokrát se ale věc vyřešila rychle a my máme na osobním účtě O2 vše v pořádku. Moc děkujeme za vaši pomoc.
Jsem rád, že se podařilo situaci napravit. Věřím, že další komplikace dále nevzniknou. V případě dalších otázek nám můžete napsat rovnou do soukromé zprávy přes odkaz m.me/o2cz.
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení: