Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.7.2020 jsem odeslala z pošty Bohumín 5 balíček vnučce do dětského tábora v Maloticích, pošta Kostelec nad Černými Lesy. Když nebyl doručen do 14.7., napadlo mě zavolat na poštu do Kostelce, avšak telefonní číslo uvedené na internetu bylo nefunkční, tak jsem počkala ještě jeden den. Pak už jsem dne 16.7. napsala reklamaci emailem na Info@cpost.cz. Bylo mi odpovězeno, že dle dostupných datových záznamů by zásilka měla být uložena u pošty 28163 Kostelec nad Černými Lesy. Požádala jsem tedy ještě dalším emailem o tel.číslo na tuto poštu. Odpověď s uvedením tel.čísla mi přišla až pozdě odpoledne a tudíž jsem na poštu do Kostelce volala následující den (pátek 17.7., tedy týden po podání zásilky). Pracovnic pošty mi sdělila, že mají přečíslovaný telefon a okamžitě věděla o jakou zásilku se jedná, ani jsem nemusela uvádět její podací číslo. Řekla mi, že neví, co má s tím balíčkem dělat, protože neví jak to má letos ten dětský tábor zařízeno. Podotýkám, že tábor je na tom místě již několik let a v tomto nynějším termínu bylo (dle mého zjištění) do tábora doručeno několik zásilek - dopisů i balíčků, takže jsem nechápala proč zrovna s tím mým si pošta "neví rady". Když jsem sdělila, že tábor bude následující den ukončen, pracovnice pošty
mi sdělila, že tam "teď" nemá koho poslat (takže najednou věděla, že balíček by se měl doručit). Nezbylo mi, než požádat o vrácení balíčku. Ten k mému překvapení hned dnes 20.7. dorazil zpět. Takže zaslat balíček zpátky pracovnice pošty v Kostelci zvládla, doručení zásilky adresátovi ne!
balíček podací č. R BA0347718248X, váha 1,245 kg podací pošta 73551 Bohumín 5
Vrácení úhrady ve výši 99 Kč za zaplacenou službu, která nebyla provedena
|
Tweet |
Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman