Společnost


1-2Umobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#4384Problémy s reklamací - odstoupením od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2014, před 10 lety

Jan Krameš

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 24.4.2013 jsem si v provozovně v Praze v Nuslích zakoupil mobilní telefon Sony Xperia T za 7920,-, letos na jaře se vypnul a nešel znovu zapnout. Telefon jsem úspěšně reklamoval a 24.3.2014 jsem si na prodejně vyzvedl nový (stejný model, opět Sony Xperia T) s tím že ho servis poslal jako náhradu za onen reklamovaný, který už nebylo možno opravit. Firma mi na nový telefon vypsala nový záruční list, kvůli změně IMEI. Bohužel 30.6.2014 jsem reklamoval z podobného důvodu i onen nový telefon. Ze servisu opět přišel závěr že je neopravitelný. Nejdříve mi volali s tím že mi vrátí peníze, když jsem tam ale přišel, vnucovali mi jiný telefon s tím že je o něco lepší. Po dlouhých tahanicích jsme se tedy dohodly že mám právo odstoupit od smlouvy ale s tím že mi vrátí jen 5540,-, což byla podle nich aktuální cena 2. telefonu, když mi jej v březnu předali.


Produkt

Sony Xperia T


Požadované řešení

Vrácení CELÉ částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 11:28, před 10 lety

Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva ruší od počátku. Strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění. Spotřebitel je povinný vrátit předmět koupě a prodávající je povinen vrátit spotřebiteli zaplacenou kupní cenu ve výši odpovídající dokladu o koupi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 14:32, před 10 lety

Společnost 1-2Umobil s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.