Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si za skvělou cenu 179 Kč minci, došla vsak k ní hned další do sbírky druhá, která v objednávce nebyla a dražší za 1195 Kč. Hned jsem psala email, že ji chci vrátit. Je to objednáno přes sestru, která bydlí v Londýně, ale ví, že se synem mince sbíráme, tak nás to nechala objednat, pošta jí chodí k otci. Hned mě obratem odepsali, ať pošlu zákaznické číslo. Po čase, kdy žádná odpověď nedošla mi odepsali, že k mému emailu není nic vedeného a že jsem měla určitý čas na vyřešení problému. Jeden velký podvodník. Od teď už jen pokladnice.
Korunov. roucho českých králů č. 9174504
Chci možnost vrátit dražší minci a zaplatit co jsem si objednala. A nic už od této firmy nedostávat. Ani na jméno sestry, která si nic neobjednava.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud by bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Místo: Plzeň
Datum: 27.7.2020
Zákaznické číslo: 1802259
Vážená paní Jurásková,
srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.
Dle Vašeho požadavku jsme ukončili veškeré série a pozastavili dodávky v rámci sběratelského servisu.
Dovolujeme si Vás informovat, že zasíláme pouze objednané zboží a reagovali jsme na Vámi uskutečněnou objednávku. Při prošetření této záležitosti vyšlo najevo, že k Vaší zakázce se zároveň vázal i následný odběr celé edice. Pravděpodobně zde došlo jen k nedorozumění.
Pokud si výrobek objednáte včetně „sběratelského servisu“ (viz obchodní podmínky), znamená to, že Vám budou automaticky zasílány další výrobky z této série. K ušetření poštovného a balného obsahuje Vaše první zásilka i další exemplář ze sbírky. V případě, že si nepřejete aktivaci "sběratelského servisu", máte možnost u písemných objednávek využít vyškrtnutí a u telefonické objednávky výslovný nesouhlas.
Dodávky v rámci "sběratelského servisu" obdržíte každé tři týdny. Dodací lhůtu a hodnotu jednotlivých zásilek Vám můžeme individuálně dle Vašeho přání upravit.
Všechny Vaše emaily jsme registrovali, jelikož je ale zákaznický účet veden na Vaši sestru, nelze bez plné moci jednat za ní v rámci zákona o GDPR.
Zboží vraťte co nejdříve zpět na naši adresu adresu ČMO, Plovární 82/3 , 301 00 Plzeň – Jižní předměstí, jelikož jsme prodloužili dobu na vrácení na 60 dní, lze zboží vrátit do 10.8.2020.
Kopii objednávky si Vám dovolujeme zaslat v příloze.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Dobrý den,
jelikož je sestra v Anglii a my jsme si objednali přes ni, tak vše s ní samozřejmě konzultuji. Cokoliv mi napíšete, tak hned píše přes email, který je u vás registrován. Tudíž to co tu píši, píše svým způsobem Jurásková Silvie. Ano, jde mi o to vrátit minci, která mi byla přidána k balíčku. Setřela jsem a našla tři stejné znaky a měla jsem dostat pouze minci s dárkem za 179,-, potom po dobu tří týdnů další minci a ne hned dvě najednou. Což, jak jsem si všimla ve sporech z dřívějška, tak jste to už řešili s jedním pánem. Nemám problém poslat zpět minci, ale chci zaplatit pouze 179,-, tak bych prosila o číslo účtu kam mám peníze poslat. Doufám, že již nic nebudete posílat, protože od objednávky došly další tři dopisy- nepočítám potvrzení z pošty, že má Silvie zásilku, ke všemu upomínka kde avizujete zaplatit celou částku. Druhou minci, včetně kazety posíláme zpět a chceme číslo účtu kam máme poslat tych 179,- Tu samou zprávu napíšeme klidně i přes email, ale už jste účet sestry zablokovali na další reklamy.. Každopádně jak peníze dojdou na účet ráda bych, aby jste poslali email, že její účet je již vyrovnaný. Děkuji Jurásková I. i Jurásková S.
Místo: Plzeň
Datum: 29.7.2020
Zákaznické číslo: 1802259
Vážená paní Jurásková,
srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.
Úhradu 179,- Kč proveďte na účet:
Český mincovní obchod
Raiffeisenbank a.s.
č.ú. 1121102665
kod banky : 5500
V.symbol : Vaše zákaznické číslo
Žádné zboží již zasláno nebude, pokud si sám zákazník znovu neobjedná.
Druhá ražba byla zaslána v rámci sběrateleského servisu, který jsme Vám vysvětlili v předchozí zprávě.
O stavu účtu po provedení platby se musí nechat informovat přímo zákazník, třetí osobě tyto informace poskytnuty nebudou bez plné moci.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Dobrý den,
dekuji, hned jak dojdu zprace odešlu částku a balík v pátek jak pojedu s pohledy. Sestra si napíše zítra odpoledne kdy už by to na účtě mělo být.
Děkuji Jurásková
Dobrý den,
prosíme, aby o stavu účtu se nechal informovat zákazník až nejdříve týden po platbě. Druhý den určitě nebude platba připsána přímo na zákaznickém účtu.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Zákaznický servis
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, vše jsem udělala jak jsem měla. Částku jsem poslala a hned druhý den v bublinkové obálce kazetu i minci. Drzost ovšem byla, že mi do schránky začali chodit hromady letáků s nabídkami na mince a i do emailu. Takže jsem to musela zrušit, že si nic takového nepřeju. Už jsem myslela, že je klid, ale tento týden mi došla 2.upomínka, abych zaplatila 1.195,- a 130,- poplatek za upomínku, celkem 1,325,- Hned jsem psala na jejich email co to má znamenat, že jsem vše poslala jak má, platbu měli též, tak že jim musel dojít i balíček. Paní odepsala, že jde asi o prodlení ze strany pošty. Určitě by balík trval měsíc a půl. Já už žádný lístek ke všemu od balíku nemám, protože počítám s tím, že do dvou dnů už tam musel být, max do týdne, nikdo se neozval, tak jsem myslela, že vše je vyřešené. A nyní na mě zkouší tady toto. Už i pohled do Německa mi dojde za 2 dny a oni se ozvou po měsíci a půl s upomínkou.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o reakci.
Místo: Plzeň
Datum: 16.9.2020
Vážená paní Jurásková,
srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.
K dnešnímu dni jsme opravdu vratku k fa č. 1 neregistrovali, o čemž jsme podali informaci hned týden od oznámení vrácení a to 7.8.2020 na email 44sisisilviana.juraskova44@gmail.com.
Pokud zasíláte zpětnou zásilku obyčejně, zasíláte ji tak na vlastní riziko a v případě ztráty je nutné zboží uhradit.
Pokud jste zaslala zásilku doporučeně, můžete provést reklamaci na příslušné poště a to až 12 měsíců zpětně. V případě, že zahájíte reklamaci, zašlete nám scaneme zápis o zahájení reklamace, abychom mohli zastavit po dobu 30 dní splatnost faktury.
Pokud již podací lístek nemáte, stačí jít na příslušnou poštu a sdělit datum odeslání a adresáta nebo odesílatele a oni Vám rádi podací číslo sdělí, případně Vám oznámí datum doručení. Prosíme i v tomto případě zaslání alespoń čísla balíčku, abychom si mohli dodání překontrolovat.
Platbu ve výši 179,- Kč jsme registrovali v pořádku.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Děkuji, naštěstí to přítel posílal přes svou sestřenici, která je na poště vedoucí. Předevčírem jsem za ní ihned zašla a vše jsme řešili. Měli před obědem, ale slíbila mi, že se na to podíve a dá mi vědět. Jinak příští týden podám reklamaci. Protože vím jistě, že jsme to poslali. Dokonce dala příteli i podací lístek, tak ještě ten zkusím pohledat jestli ho někam založil třeba na firmě
Dobrý den paní Jurásková,
prosíme tedy o zaslání čísla zásilky, abychom i my mohli dle dokumentů od České pošty zjistit, zda jsme zásilku přijali.
S pozdravem
Váš zákaznický servis
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.