Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.7.2020 jsem vracela zakoupené zboží na internetovém obchodě, jelikož neodpovídalo popisu ani velikosti. Lhůta pro vrácení zboží byla dodržena. 22.7.2020 bylo zboží předáno přímo panu M. Jelikož jsem to zasilala doporucene do rukou, jak jsme se telefonicky domluvili s panem M. Zboží na základě informací od přepravní společnosti převzal. Několikrát po urgovani ,jak telefonicky, e-mailem a SMS peníze nevrátil.
Teploodolne rukavice
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost nám sdělila, že problém je již vyřešen a spotřebitelce byly vráceny peníze, což má společnost od spotřebitelky i potvrzeno. Stížnost tedy nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby ji mohla uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.