Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.. Společnost Be2. Nereaguje na mě emaily, kde se dotazuji na to jestli jim dlužím nějakou částku a jestli ano tak žádám o jakou částku jde a na jaký účet mám zaslat.. Děkuji Štefl
Vyjádření společnosti Be2. K danému problémů a případně zaslání částky a čísla účtu..
|
Tweet |
Jestliže společnost neposkytne součinnost k provedení platby, kterou požaduje, nemůže potom namítat, že platba nebyla provedena včas.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na dotazy spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den. Na výše zaslaný email nelze nic odeslat
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o provedení nápravy.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.