Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 26.6. jsem si u Mall objednala a zaplatila zboží v hodnotě 1837 Kč. Doručováno mi mělo být od 1.7.-8.7., 9.7. mi bylo řečeno, že předali dopravci, dopravce tvrdil, že má pouze část zásilky. V odpoledních hodinách téhož dne mi bylo ze strany Mall řečeno, že zásilka byla z technických důvodů stornována. Téhož dne jsem jim nadiktovala číslo účtu pro vrácení peněz. 17.7 voláno, ubezpečováno, že mi budou peníze vráceny. K dnešnímu dni nemám ani zboží a ani své peníze. Dnes mi bylo řečeno, že se jim část zásilky ztratila. Ale koho to sakra zajímá??? Drží mé peníze skoro měsíc. Jak je možné, že se toto u takového giganta ještě stane!!!
Okamžité vrácení peněz a kompenzace v podobě voucheru. Lepší komunikace se zákazníkem a rozhodně kontaktování zákazníka, né že se mi musí zákazník sám volat.
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva zrušena od počátku, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením kupní smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Kopejtková,
velice se omlouvám za vzniklé nepříjemnosti v rámci Vaší objednávky.
Pokud Vám platba nebyla prozatím připsána na účet, prosím, doplňte nám číslo objednávky či faktury. Prověříme stav na našem finančním oddělení a zajistíme obratem vrácení platby.
Mrzí mne, že vznikla tato nestandardní lhůta při vyřízení Vašeho požadavku.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.