Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Svoji objednávku jsem zaplatila dvakrát, jednou omylem bez variabilniho symbolu.
Samozřejmě, ze když jsem několikrát psala na e-mail který mají uvedený, tak reakce žádná.
Zkoušela jsem se spojit i přes stránky, poštou, prostě všechno.
No a na závěr, kdy mi psali, že zboží odeslali, tak nic nepřišlo i když samozřejmě času tam mají na dodání dost.
Každopádně zboží jsem platila dvakrát a ani to a ani peníze zpět nemám a zkratka nikdo nekomunikuje.
Za mě je to podvodná stránka a já ji budu hlásit na policii.
Protože jak to tady vidím je nás dost a čím víc nás bude, tím lépe.
Tohle se nemůže jen tak nechat.
Je mi líto, že to musím řešit touto cestou.
Nekomunikují a zboží nedodají
Chtěla jsem se domluvit jakkoliv, ale bohužel to nejde.
Nepotřebuji slevu ani už zboží.
Chtěla bych alespoň své peníze zpět.
|
Tweet |
Pokud byla částka spotřebitelkou uhrazena dvakrát, přičemž zboží bylo objednáno pouze jednou, jedná se v této části o bezdůvodné obohacení na straně společnosti, které musí být vydáno tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.