Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#4386Změna tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2014, před 10 lety

Danuše Holzmannová

Znění stížnosti

V červenci jsem obdržela sms zprávu, že mi byl změněn tarif na Start se 100 volnými minutami na volání.Předtím jsem měla tarif Neon S, který byl pro mne mnohem výhodnější. Tarif mi byl změněn automaticky,aniž by toto se mnou někdo konzultoval.Nevěděla jsem,že již neplatí volání o víkendu zdarma a bohužel musím doplácet značnou částku. S novým tarifem nejsem spokojená a nechápu,že tak O2 učiní změnu automaticky bez mého souhlasu,pouze sdělením,že mi navyšují volné minuty.Je to nehoráznost.Jako důchodkyně si vyšší částky nemohu dovolit platit.


Požadované řešení

Žádám o změnu tarifu,která by byla výhodnější pro seniory,tak jak tomu bylo předtím při tarifu O2 Neon S.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 11:20, před 10 lety

Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. Je-li tato změna v neprospěch spotřebitele, musí operátor spotřebitele informovat nejméně jeden měsíc před účinností změny. Operátor je povinen prokazatelně informovat spotřebitele rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude akceptovat. Informaci je operátor povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.
Spotřebitelce tedy doporučujeme, aby si zkontrolovala vyúčtování. Pokud by operátor informační povinnost nesplnil, lze uplatnit reklamaci vyúčtování na základě, které by operátor měl povinnost splnit dodatečně a poskytnout spotřebiteli dodatečnou možnost ukončit smlouvu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2014 15:10, před 10 lety

Dobrý den,

o změně tarifu jsme vás informovali s dostatečným předstihem na vyúčtování za zúčtovací období 20. 4. 2014- 19. 5. 2014. Zároveň jsme vám ve sdělení uvedli, že ke změně tarifu dojde nejdříve za 31 dní od doručené předmětného vyúčtování a do data změny tarifu jste měla právo od smlouvy odstoupit bez sankcí.
Postupovali jsme tak přesně podle litery Zákona o elektronických komunikacích. O změně jste byla včasně informována minimálně 31 dnů předem.
Na měsíční vyúčtování vám poskytujeme senior slevu 50 Kč a slevu O2 Internet ve výši 100 Kč. V případě, že vám stávající tarif nevyhovuje, můžete jednou za zúčtovací období zdarma změnit tarif na jiný z řady FREE (http://bit.ly/1AF9pwn). Návrat na původní tarify, které již nejsou v naší platné nabídce, neumožňujeme.

S přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 15:58, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.