Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#43865Neinformování o doručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2020, před 4 lety

Jiří Hála

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si z Německého skladu 3D tiskárnu společnosti Creality.
Po zaplacení jsem dostal "trackovací" číslo,podle kterého jsem zjistil doručovatele v ČR,tedy PPL.
Každý den jsem sledoval zásilku,po 20 dnech jsem zjistil že se zásilka najednou vrací.
Nebyl jsem infromován o doručení,nikdo nevolal,nepsal,prostě nic.
Z podpory jsem se akorát dozvěděl co vím,zásilka se vrací zpět do Německa.
Prodejce jsem informoval,balík zašle znovu,ale obávám se,že se tohle stane znova a proto chci poradit co se v tomhle případě dá dělat.
Všechny udaje byli na krabici.


Produkt

3D tiskárna,značky Creality,váha 14kg.


Požadované řešení

Budu rád při druhém zaslání zboží o doručení,nic víc nepožaduji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2020 07:12, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2020 01:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.