Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#43869Vrácení balíku z přepravy a ponechání si celé částky poštovného.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 18 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2020, před 4 lety

Rostislav Turek

Znění stížnosti

Dobrý den.
Posílali jsme dceři do USA balíček. Váha 2,950 kg. Cena poštovného 916,- Kč.
Po 2 týdnech nám pošta vrátila balík zpět. Důvod – „nepropuštěn k letecké přepravě“.
V balíku bylo drobné oblečení, 1 sklenička domácí marmelády a malý spray – antiperspirant do 100 ml. Ten byl patrně příčinou vrácení, protože tlakové nádoby se nesmí do balíku dávat. To je v pořádku, přehlédli jsme toto omezení.
Zdá se nám ale nepřiměřená částka 916,- Kč za převoz 3 kg balíku Českou poštou do Prahy, zde kontrola bez otevření pouze scannerem a vrácení nám zpět domů do Kolína.
Požadujeme přiměřené vrácení poštovného zpět. Podle našeho názoru není možné, aby si Česká pošta ponechala celou částku, která byla určena na pokrytí celé přepravy a všech úkonů. Tedy cesty z naší pošty v Kolíně, do Prahy na letiště, zde provedení kontroly a odeslání přes centrální poštovní letiště v New Yorku, dále letecky do Miami a zde opět autem až k adresátovi.
Podle našeho názoru si Česká pošta neadekvátně ponechala plnou částku, která je jinak určena na pokrytí celé cesty a všech kontrol a všech manipulací s balíkem.

S pozdravem

Rostislav Turek


Produkt

váha balíku 2.950 kg, cena poštovného 916,- Kč


Požadované řešení

Vrácení ekvivalentní části poštovného vzhledem k poměru celého rozsahu zaplacené služby ( poštovné, přeprava na místo určení ).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2020 09:46, před 4 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší částky za vyúčtované služby, je na místě podat společnosti stížnost.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.