Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Zúčastnily jsme se zájezdu s CK Čedok a reklamovaly služby.
Podle sjednané cestovní smlouvy mělo být mně a mé kolegyni v průběhu celého trvání
zájezdu poskytnuto ubytování se stravováním. V pá 1.8. - 9. den zájezdu se v přístavu dozvídáme, že náš trajekt byl zrušen a posléze, že jsou zrušeny i ostatní trajekty z Moskenes do Bodo. Volíme zpáteční cestu do hlavního města. Ve Svolvaeru se dovídáme, že trajekt jede ve 21.40.. Ve 21.00 připlouvá loď a zjišťujeme, že zde končí. Průvodce se domlouvá s norským partnerem, co dál. Nezbývá, než se vydat po pevnině. Náhradní nocleh máme v Narviku, kam přijíždíme ve dvě v noci. 2.8. v 17.00 projíždíme městem Fauske, takže máme v podstatě asi 10 hod zpoždění. Náhradou za ledovec jsme měli vycházku k divoké řece s visutým houpacím mostem.
Musely jsme si zajistit stravování a zároveň jsme přišly již o předem zakoupenou večeři v ceně 2 x 900 Kč - zaplaceno za 12 večeří 2 x 10 790,00 Kč
Tuto nepříjemnost jsme reklamovaly u delegáta zájezdu, pana Louckého dne 6.8.2014 .
Zájezd do Skandinávie v době trvání od 24.07.2014 do 07.08.2014
Náhrada vzniklé škody za večeři, za útrapy vzniklé nočním přesunem, za absenci výletu k ledovci.
|
Tweet |
Společnost skutečně neodpovídá za škodu, která byla způsobena vyšší mocí. Nebylo-li ale možné zajistit pokračování zájezdu jinak než prostřednictvím služeb cestovního ruchu nižší jakosti, než jakou určuje smlouva, měl by pořadatel vrátit zákazníkovi dle § 2539 odst. 1 občanského zákoníku rozdíl v ceně.
Spotřebitelka nám sdělila, že společnost Čedok a.s. reklamaci přehodnotila a rozhodla se pro kompenzaci ve výši 899 Kč za fakultativně dokoupenou večeři.
Hodnocení: