Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4387Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2014, před 10 lety

Hana Křížová

Znění stížnosti

Zúčastnily jsme se zájezdu s CK Čedok a reklamovaly služby.
Podle sjednané cestovní smlouvy mělo být mně a mé kolegyni v průběhu celého trvání
zájezdu poskytnuto ubytování se stravováním. V pá 1.8. - 9. den zájezdu se v přístavu dozvídáme, že náš trajekt byl zrušen a posléze, že jsou zrušeny i ostatní trajekty z Moskenes do Bodo. Volíme zpáteční cestu do hlavního města. Ve Svolvaeru se dovídáme, že trajekt jede ve 21.40.. Ve 21.00 připlouvá loď a zjišťujeme, že zde končí. Průvodce se domlouvá s norským partnerem, co dál. Nezbývá, než se vydat po pevnině. Náhradní nocleh máme v Narviku, kam přijíždíme ve dvě v noci. 2.8. v 17.00 projíždíme městem Fauske, takže máme v podstatě asi 10 hod zpoždění. Náhradou za ledovec jsme měli vycházku k divoké řece s visutým houpacím mostem.
Musely jsme si zajistit stravování a zároveň jsme přišly již o předem zakoupenou večeři v ceně 2 x 900 Kč - zaplaceno za 12 večeří 2 x 10 790,00 Kč
Tuto nepříjemnost jsme reklamovaly u delegáta zájezdu, pana Louckého dne 6.8.2014 .


Produkt

Zájezd do Skandinávie v době trvání od 24.07.2014 do 07.08.2014


Požadované řešení

Náhrada vzniklé škody za večeři, za útrapy vzniklé nočním přesunem, za absenci výletu k ledovci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2014 12:38, před 10 lety

Společnost skutečně neodpovídá za škodu, která byla způsobena vyšší mocí. Nebylo-li ale možné zajistit pokračování zájezdu jinak než prostřednictvím služeb cestovního ruchu nižší jakosti, než jakou určuje smlouva, měl by pořadatel vrátit zákazníkovi dle § 2539 odst. 1 občanského zákoníku rozdíl v ceně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2014 09:07, před 10 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že společnost Čedok a.s. reklamaci přehodnotila a rozhodla se pro kompenzaci ve výši 899 Kč za fakultativně dokoupenou večeři.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.10.2014 09:07, před 10 lety


Hana Křížová

Hodnocení: