Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
od začátku opravy koridoru Praha - Beroun je doprava téměř nemožná.
Každý den nabíráme zpoždění na trati nejméně 20 minut.
Dnešní zpoždění vlaku č. 8821 je nyní 51 min - za hodinu cesty jsme dojeli ze Srbska do Všenor!
1) kompetentní přístup k řešení řazení vlaků během výluk
2) omluva cestujícím a samozřejmý nárok na odškodnění - náhrada jízdného za každé zpoždění, a to i pro předplatné jízdenky (za zpoždění / km
3) náhrada ušlého pracovního času za běžnou hodinovou mzdu - předpokládám, že většina cestujících stále dojíždí do práce, dokážete si představit, jaká je pak ztráta na financích u OSVČ?
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/