Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.7.2020 jsem objednala zboží v hodnotě Kč 301,-- a okamžitě uhradila převodem na účet.
Do dnešního dne jsem zboží neobdržela, vrácení peněz také ne.
Psala jsem na uvedený kontakt e-mail, ani tentokrát se nikdo neozval.
Dana Hlaváčková
327940119141/1 Krajkové ponožky do balerín - 6 ks á 29,-- Kč 174,-- 327940119141/2 Krajkové ponožky do balerín - 2 ks á 29,-- Kč 58,--, Česká pošta - Kč 69,--,--
Zaslat požadované zboží nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nám sdělila, že jí peníze byly nakonec vráceny. Stížnost proto uzavíráme.