Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zaplatila jsem si Express doruceni a kdyz mi v domluveny termin nepřišla žádná informace o doručení zasilky, zavolala jsem na info linku, kde mi pani zdelila, že mi balil prijde dalsi den z důvodu uložení balíku na špatný depo. Bylo by mi to jedno, kdybych na to nepospichala, poslala bych balik postou nebo obycejne. Tohle uz je ale podruhé, co mám s PPL problém za posledni dobu. Musela jsem si kvuli baliku přizpůsobit smenu. Jsem zvedava, jak mi bude balik zitra dorucen.
Garmin Venu - hodinky
Nechci lincovat zamestnance. Jake je vedeni, takovy jsou zamestnanci.
|
Tweet |
V případě, že se přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.
Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.