Společnost


Dominik Tajdus

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4388Neuznaná reklamace a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2014, před 10 lety

Jana Jelínková

Znění stížnosti

Dobrý den,
přes slevový portál Ber slevu jsem zakoupila dotykový smartphone s Androidem u zmíněné firmy v říjnu 2013 za 1680 Kč. Dne 14.1.2014 jsem jej reklamovala -telefon nefungoval, hovory vypadávaly, malá hlasitost.Firma mi asi po 2 měsících poslala nový telefon, opět nefunkční,vůbec neposlali doklad o tom, jak vyřídili reklamaci. Reklamovala jsem podruhé (poslala telefon doporučeně zpět) dne 30.4.2014 a žádala o vrácení peněz. Reakce žádná. Napsala jsem stížnost na nevyřešenou reklamaci dne 24.6.2014, ani si ji nevyzvedli a peníze dodnes nemám.
Nereagovali ani na e-maily asi 3x, telefony nezvedají.


Produkt

Smartphone Feiteng Mini S4 i9500 , bílá barva (výr. číslo jsem si bohužel nepoznačila)


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 12:15, před 10 lety

Prodávající je povinen vydat spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace a potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí lhůty je spojeno s fikcí neodstranitelnosti vady a spotřebitel může požadovat výměnu zboží nebo od smlouvy odstoupit.
Odstoupila-li spotřebitelka již od smlouvy (prokazatelným způsobem - nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou), bude vhodné prodávajícího stejným způsobem vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 14:24, před 10 lety

Společnost 1-2Umobil s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.