Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#43882Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2020, před 4 lety

Pavel Vybíral

Znění stížnosti

Dobrý den.

Byla mi váma neuznána reklamace čerpadla D-JET 650 ZAHRADNÍ.
Důvod neuznání uvádíte:Vydření působením abrazitních částic obsažené v kapalině.V dílenském listě jětě dodáváte:Prodření těsnění a průnik vody do motoru a poškození vynutí motoru,bez proudového chrániče.Oprava by byla dražší jak nové čerpadlo.
Probral jsem celý návod,ale nikde nebyla,ani zmínka o čerpání čísté destilované vody.
Pokud tedy v názvu čerpadla,máte napsané ,Zahradní"!
Tak jsem doufal že je na zahradu a může se s ním čerpat voda ze studny(povrchová voda).Pokud ne.Tak je tento název zavádějící a klamete tím kupujícího.Čerpadlo bylo v provozu dva a půl roku a neuznali jste záruku v důsledku opotřebení a to lákáte zákazníky na záruku pěti let v akci na tento výrobek.


Produkt

Čerpadlo D-JET650 zahradní


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2020 14:18, před 4 lety

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Rozporuje-li spotřebitel (ne)vyřízení záruční opravy, může se ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) a požadovat po něm provedení opravy v souladu se smlouvou. Zároveň má spotřebitel možnost požadovat úhradu znaleckého posudku jako náhradu škody za porušení smluvní povinnosti ve smyslu § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Je-li totiž společnost povinna na základě smluvní záruky reklamaci vyřídit, pak nevyřízení je porušením smluvní povinnosti. Musí-li tedy spotřebitel k dosažení svého práva vynaložit náklady na znalecký posudek, může tyto náklady podle našeho názoru požadovat jakožto náhradu škody, která mu vznikla protiprávním jednáním (porušením smlouvy) ze strany společnosti. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2020 23:40, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.