Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#43885Neinformovanost, nebo lhaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2020, před 5 lety

Petr David

Znění stížnosti

Dobrý den,

řidiči buď nevědí co firma za služby nabízí, nebo lžou, případně totéž platí pro osazenstvo kanceláří. Kdykoliv mluvím s řidičem, potvrdí mi večerní doručení a v případě že "mluvím" s někým přes chat, nebo email, tak mi tvrdí, že to nejde, protože to nebylo zadáno u objednavatele (který to mimochodem ani nenabízí). Jedná se o zakázku 40597158382.

Situace:
objednám balík, potvrdí mi doručení které nestíhám, volám řidiči a ten mi řekne, že si mám nastavit večerní doručení na webu.

Jdu na web, ale možnost tam nevidím, tak píšu na chat, jak to mohu provést, tam mě paní informuje, že to udělat nelze.

Večer mi volá jiný řidič, že mi veze tu večerní zásilku, tu ale nemohu přijmout, protože jsem ji již nečekal, když přece ta změna nejde, tak se domluvíme, že jí doručí na druhý den a řidič říká, že neví co mi to na chatu tvrdili, že se to normálně dělá.

Druhý den mám email ze skladu, že doručení večer nejde, že to musí být objednáno už z obchodu.

Nevím, zda je to k zasmání, nebo k breku.

S pozdravem Petr David


Produkt

PPL doručení


Požadované řešení

Ať se přepravce dozví, co mu zaměstnanci dělají s businessem :)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2020 13:37, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 09:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.