Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43886Spadla skříň na dítě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2020, před 4 lety

Natalie Bardyšová

Znění stížnosti

Dobrý den chtěla bych se na vás obrátit z důvodu že v neděli 12.7.2020 kolem 17 hodiny sme byly celá rodina u vás v obchodě XXXLutz Veselská 663, Praha 9. Chtěli jsme u vás koupit postel do ložnice už jsme si jí u vás v obchodě vybrali já sem šla od vašeho zaměstnance poprosit metr abysme se ujistili že nám bude a manžel zůstal z naší pětiletou slečnou. Hned vedle postele byla velká vysoká zrcadlová skříň která nebyla zajištena byla podložená na plus mínus 20 cm sokl. Stačilo se jenom opřít a už padala. Ta skříň spadla na naší 5letou slečnu schodila ji dolů na podlahu malá zůstala ležet. Zachranila ji malá skříňka která byla za Dančou a ta velká skříň se o to opřela holka zůstává uprostřed. Mezi ní a tou skříní zůstala mezera v rozměru zhruba cca 30cm.Zrcadlo se na skříni ze zhora se rozbilo naštěstí ji to nepořezalo. Bouchla se hodně do hlavy a přimačklo ji to prst. Naše slečna byla z toho v šoku já ještě teď jsem v šoku já když si uvědomím jak malá mohla dopadnout. Od malička z malou chodíme všude do obchodu a všude možně a nikdy se nám nic nepřehodilo. Chtěli jsme jenom koupit postel do ložnice. U toho byly dvě cizí ženy které se přihlásili že budou svědčit v náš prospěch. Že to bylo fakt hrozné že ta skříň mohla spadnout na kohokoliv. V příloze vám pošlu krátké video co jsme natočili poté co se to stalo tu skříň jenom jsem sáhla na dvířka už na mě padala. Byla jsem připravená že to spadne ale udržela jsem jí jen tak tak. Poté co se to stalo přišla k nám pani z kanceláře a byla na nás dost nepříjemná stále nás obviňovala že za to může my. Ještě že manžel hned navrhl pani z kanceláře aby tu velkou skříň podložila tou malou skříňkou aby mezi tím než ji odstrani na někoho jiného nespadla. Ale ta skříň padala i mě to uvidíte v tom videu co vám pošlu. Po celou dobu co jsme s tou paní jednali byla velmi nepříjemná na nás. Co byste dělali vy kdyby se vám to stalo z vaším dítětem nebo někomu z vaší rodiny. Ještě jednu věc jsme nepochopili jak mohla jít svědčit zaměstnankyně od vás která ten incident neviděla a asi 8metru od toho obsluhovala zákazníka u počítače a nám se to stalo za rohem. Velmi nás mrzelo že nebyl videozáznam od vás z obchodu. K vám do obchodu sme rádi chodili protože to máme k vám blízko. Ale bohužel po tomto incidentu, po tom že se nám nikdo neomluvil že s námi pani jednala velmi neslušně už k vám do obchodu chodit nebudeme. Nejraději bych video dala na Facebook aby si lidi dávali pozor když k vám půjdou aby nedopadli jako my. Ale neudělám to protože věřím že většina lidí co dělá u vás jsou slušný. Jsem velmi vděčná za to že ta skříň nám nezabila dítě. A doufám že chování vašich jednotlivých zaměstnanců bude vstřícný do budoucna k zákazníkům. Děkuji za vyslechnuti mého příběhu u vás v obchodě. Z pozdravem Bardyšová.


Požadované řešení

Slušné chování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2020 13:11, před 4 lety

Provozovatel prodejny odpovídá za to, co se v jejích prostorách děje, jeho odpovědnost je sice široká, ale ne neomezená. Na vrub provozovatele tak jdou jen škody, které způsobí jeho zaměstnanci nebo které mají původ v provozu prodejny.

Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny, případně se spotřebitel může obrátit přímo na vedení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2020 15:18, před 4 lety

Spotřebitelka nám ke stížnosti zaslala také video, z něhož je patrné, že skříň se převážila a začala padat při otevření dvířek, takže skříň na videu nebyla zajištěna proti převrácení. Na videu je skříň s prasknutým zrcadlem na dveřích, což odpovídá popisu spotřebitelky. Popis pádu skříně uvedený zde spotřebitelkou odpovídá také informacím ze záznamu o úrazu, který byl sepsán zaměstnancem společnosti a který nám spotřebitelka rovněž zaslala.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.8.2020 12:31, před 4 lety


Natalie Bardyšová

Dobrý den tak z obchodem Xxxluts jsme nic nepořešili. Dostali jsme od nich email formou že za všechno můžeme my a to jsem se obrátila na řiditelstvi obchodu Xxxluts pro Českou republiku . Naše skušenosti velmi špatné.Jestli to takhle probíhá z každým zákazníkem kterému se u nich v obchodě něco stane tak je to smutné. Takové to skušenosti nepřejí nikomu. Šli jsme do obchodu koupit postel a takto to s námi dopadlo skříň která spadla na naše dítě mohla ublížit komukoliv jinému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2020 11:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.